تیم ملی فوتبال ایران درحالی برای برگزاری یک دیدار دوستانه با مقدونیه، وارد اسکوپیه پایتخت این کشور شد که انجام دو دیدار دوستانه دیگر در دستور کار این تیم قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۵

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و مقدونیه پنجشنبه شب در اسکوپیه برگزار می‌شود و آخرین اخبار از اردوی این تیم حاکی است پیش از برگزاری این دیدار کارلوس کی‌روش دو جلسه تمرینی برای شاگردانش در نظر گرفته است. تیم ملی که 12 شهریورماه در نخستین دیدار انتخابی جام جهانی در تهران به مصاف قطر می‌رود تا پیش از این مسابقه چند برنامه تدارکاتی را مدنظر دارد.

شاگردان کی‌روش قرار است 18 خردادماه در تهران به مصاف قرقیزستان بروند. پس از این دیدار تدارکاتی نیز دو اردوی تدارکاتی خارج از کشور مدنظر کی‌روش است.

درحالی که پیشتر بنا بود اردوی تدارکاتی تیم ملی در آفریقای جنوبی برپا شود، این اردو لغو شده و برپای اردو در اتریش و ارمنستان مدنظر کی‌روش قرار دارد. طبق این برنامه تیم ملی قرار است در تاریخ 30 خرداد راهی ارمنستان شده و تا 9 تیر در این کشور اردویی را برگزار کند. پس از آن نیز ملی‌پوشان فوتبال ایران از تاریخ 12 تا 27 تیرماه امسال یک اردوی دیگر را در اتریش برگزار خواهند کرد. اردوهایی که رایزنی برای برگزاری دیدار دوستانه در خلال آنها آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها