زلاتان، سورپرایز ویژه‌اش را رو کرد

هواداران مالمو، منتظر من باشید!

زلاتان ابراهیموویچ می‌خواهد رسانه‌ها و هواداران فوتبال را غافلگیر کند و به تیمی برود که هیچ‌کس فکرش را نمی‌کند. او به هواداران مالمو (سوئد)، تیمی که فوتبال را از آنجا شروع کرد، وعده داده که دیر یا زود به این تیم بازخواهد گشت.
کد خبر: ۹۰۹۶۵۷

ایبرا گفته بحث پیوستن او به ژوزه مورینیو در منچستریونایتد بیش از همیشه مطرح شده و تیم‌هایی مثل ناپولی ایتالیا و مشتریانی از آمریکا نیز به عنوان تیم‌های خواهان او مطرح شده‌اند و حالا قصد دارد به قول خودش همه را سورپرایز کند. او بازیکن آزاد است و بعد از جدایی از پاری سن ژرمن می‌تواند به هر تیمی برود. 34ساله است، اما همچنان در اوج به نظر می‌رسد و خودش گفته تازه کارش را شروع کرده.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های زلاتان گفته این بازیکن قصد رفتن به اولدترافورد را ندارد و تیم آینده‌‌اش، باعث غافلگیری طرفداران این بازیکن خواهد شد. دوشنبه‌شب ایبرا برای بازی دوستانه سوئد مقابل اسلوونی به شهر زادگاهش برگشت، اما بازی نکرد چون مصدوم بود. بعد از بازی در حرف‌هایی که زد می‌شد نشانی از تیم آینده اش را یافت: «عاشق مالمو هستم و دوست داشتم می‌توانستم بازی کنم.» او قبل از بازی تیم ملی، این حرف‌ها را رو به هواداران زد و ادامه داد: «بابت این قضیه معذرت می‌خواهم، اما سرانجام اینجا بازی خواهم کرد، منتظر من باشید.» زلاتان فوتبال حرفه‌ای را در مالمو شروع کرد و در سال 2001 با ترک این تیم به آژاکس رفت و سپس مسیر تبدیل شدن به یک فوق ستاره را تا امروز طی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها