عاملان قتل عام خانوادگی در شهرک باهنر مشهد، دیروز با انتقال به محل جنایت نحوه قتل زن جوان و دو دختر خردسالش را طراحی کردند.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۶

رسیدگی به این پرونده از شامگاه نیمه‌شعبان و اعلام جنایتی هولناک در شهرک باهنر مشهد در دستور تیم جنایی قرار گرفت. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، قربانیان جنایت آمنه 38 ساله و دختر سه و نیم ساله‌اش به نام نجمه هستند. پیکر نیمه‌جان دختر شش ساله خانواده به نام نغمه نیز زیر جسد مادر قرار داشت.

بازجویی از همسر آمنه نشان داد، این زن پیش از این ازدواج کرده و چهار فرزند از همسر اولش داشته که به خاطر اختلافاتی از اوجدا شده و دوباره ازدواج کرده است. نغمه و نجمه نیزحاصل ازدواج دوم آمنه بودند.

پس از سه روز نغمه نیز براثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.

در ادامه تحقیقات ماموران به پسر آمنه از ازدواج اولش مشکوک شده و تحقیق در این زمینه را آغاز کردند. سرانجام چهار نفر در این ارتباط دستگیر شده و به قتل اعتراف کردند.

صبح دیروز متهمان به محل قتل منتقل شدند و در حضور قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد به تشریح جنایت خود پرداختند.

پسر آمنه به نام افشین در اعترافاتش گفت: مادرم هشت سال قبل ما را رها و با مرد دیگری ازدواج کرد. خواهرم در این مدت دچار فشار عصبی شد و دو هفته قبل از جنایت خودکشی کرد. مادرم را مقصر خودکشی خواهرم می‌دانستم؛ به همین دلیل با کمک برادر خوانده‌ام، دامادمان و پسر عمویم نقشه قتل را طراحی کردیم. وقتی وارد خانه شدیم، من با تبر ضربه‌ای به پای مادرم زدم. وقتی روی زمین افتاد با تبر چند ضربه دیگر به پشت سرش وارد کردم. او نیمه‌جان شده بود که پیکرش را برگرداندم و چند ضربه دیگر به گلو و صورتش زدم.

حمزه ـ برادرخوانده افشین ـ که متهم به قتل دو کودک است نیز در ادامه اظهار کرد: دختران مقتول شاهد قتل مادرشان بودند. ابتدا با چاقو گلوی نجمه را بریدم. او مقاومتی نکرد، اما خواهر بزرگش خیلی سعی داشت از مرگ فرار کند. به همین خاطر با چوب ضربه محکمی به سرش زدم و بعد با چاقو گلویش را بریدم. او هنوز تقلا می‌کرد که جسد مادرش را روی پیکر او انداختم و ساکت شد.

متهم سپس نحوه سر بریدن کودکان را روی دو دختر بچه که در محل حضور داشتند اجرا کرد که با صحنه جنایت مطابقت داشت. دو متهم دیگر که در این جنایت معاونت داشتند نیز نحوه ورود به خانه را تشریح کردند.

قاضی حسینی پس از بازسازی صحنه قتل، متهمان را روانه زندان کرد تا بزودی پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی ارسال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها