پسر 18 ساله با فریب و اغفال یک گروه 30 نفره تلگرامی از دختران دانش‌آموز، با تهدید از آنها اخاذی کرد.
کد خبر: ۹۰۹۰۴۷

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته دختر نوجوانی همراه والدینش با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از پسری به اتهام اخاذی شکایت کرد.

دختر نوجوان به افسر تحقیق گفت: در یک گروه تلگرامی که هم‌کلاسی‌هایم راه‌اندازی کرده بودند، عضو شدم. بعد از چند هفته چند پسر هم عضو گروهمان شدند. یکی از آنها پیام‌های خصوصی برایم ارسال کرد مبنی بر این‌که عکس‌های خصوصی‌ام را به‌دست آورده است.

وی اضافه کرد: پسر مزاحم تهدیدم می‌کرد این عکس‌ها را منتشر می‌کند و مرا به دردسر می‌اندازد. ابتدا به گفته‌ها و تهدیدهایش توجهی نکردم، اما زمانی که تعدادی از عکس‌ها را برایم ارسال کرد، مطمئن شدم گفته‌هایش صحت دارد.

او با تهدید به انتشار این عکس‌ها از من پول گرفت و هر بار مجبورم می‌کرد شارژ تلفن همراه برایش ارسال کنم.

دیگر از این وضع خسته شده بودم. موضوع را به خانواده‌ام گفتم و تصمیم به شکایت از مرد مزاحم گرفتم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا در این زمینه ادامه داشت تا این‌که چند دختر نوجوان دیگر هم با حضور در پلیس فتا شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. ماموران فتا با تحقیق از این شاکیان متوجه شدند همه آنها در یک گروه عضو هستند و در دام یک جوان گرفتار شده‌اند.

جست‌وجو برای دستگیری اخاذ تلگرامی ادامه داشت تا این‌که روز‌های پایانی هفته گذشته دختر 13 ساله‌ای همراه والدینش به پلیس فتا آمد و از پسر اخاذ شکایت کرد.

دختر دانش‌آموز گفت: من عکس‌های اعضای گروه تلگرامی را در اختیار پسر اخاذ قرار دادم. او ابتدا مرا اغفال کرد و عکس‌های خصوصی‌ام را گرفت. بعد هم برای این‌که عکس‌ها را منتشر نکند، مجبورم کردم عکس‌های خصوصی دوستانم را برایش ارسال کنم.

جست‌وجو برای دستگیری مزاحم تلگرامی ادامه پیدا کرد و چند روز پیش پسر 18 ساله در یکی از محله‌های مشهد دستگیر شد.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: متهم جوان در بازجویی پلیسی اعتراف کرد که انگیزه‌اش از اغفال این دختران در گروه تلگرامی فقط به دست آوردن پول و شارژ تلفن همراه بوده است و با توجه به اغفال و تهدید دختران نوجوان زمانی که متوجه شده آنها تهدیدهایش را جدی گرفته‌اند به جرایمش ادامه داده و گمان نمی‌‌کرده دختران مدرسه‌ای از او شکایت کنند و توسط پلیس فتا دستگیر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها