آتوسا پورکاشیان با شکست حریف سنگاپوری با سه امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌های آسیا شد. در پایان دور سوم سارا سادات خادم الشریعه، آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی پور مقابل رقبا برنده شدند که آتوسا پورکاشیان به صدر جدول رفت. سارا سادات خادم‌الشریعه بخت اول قهرمانی، با برتری مقابل کیو وو شطرنج‌بازی ویتنامی با 2 امتیاز نفر هفتم شد. میترا حجازی‌پور استاد بزرگ مدافع قهرمانی هم الروفایه نماینده عراق را شکست داد و با 2 امتیاز نفر نهم شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۸۲

طوسی در حسرت سهمیه ماند

دست مریم طوسی به سهمیه المپیک نرسید. دونده 200 متر ایران که با هزینه شخصی به باکو رفته بود تا سهمیه المپیک را بگیرد، به‌رغم قهرمانی در حسرت سهمیه ماند تا در مسابقه قزاقستان و ارزروم رویایش را جستجو کند. جالب‌تر این که هیچ خبری از مسابقه باکو در سایت فدراسیون دوومیدانی جمهوری آذربایجان هم وجود ندارد و حتی سایت فدراسیون، تنها به خبر اولی طوسی در این مسابقه اکتفا کرده، بدون ذکر رکوردش. رباب شهریان قبل از سفر مریم طوسی به او قول پاداش ویژه را در قبال سهمیه المپیک داده است.

شاه‌محمدی، اعتراض کاتاروها را پیگیری می‌کند

بعد از اعتراض بعضی کاتاروها به نحوه چیدمان جدول مسابقات انتخابی تیم ملی، عشرت شاه‌محمدی نایب‌رئیس فدراسیون بانوان قول بررسی داد. او که به قول خودش در جریان نبوده، می‌گوید: در جریان دقیق موضوع نحوه جدول‌های انتخابی تیم ملی نیستم، اما امروز مسئولان برگزاری این مسابقات را برای بررسی موضوع به فدراسیون خواسته‌ایم. به هر صورت اگر مشکلی باشد آنها باید پاسخگو باشند.

قبولی 7 مربی در دوره درجه یک والیبال نشسته

اولین دوره مربیگری درجه یک والیبال نشسته با قبولی هفت مربی تمام شد. در این دوره پنج روزه، 14 مربی از استان‌های کشور حضور داشتند که زیر نظر هادی رضایی و فریبا سلیمانی آخرین دانسته‌های کوچینگ را آموزش دیدند. در پایان، هفت نفر نمره قبولی گرفتند، پنج نفر مشروط و دو نفر هم مردود شدند. از بین قبولی‌ها، سمانه سلیمی، مریم ایرانمنش و لیلا بریانیان اول تا سوم شدند.

مربیان خارجی برای فوتبال و فوتسال

با رایزنی فدراسیون، پای مربیان خارجی برای توسعه فوتبال و فوتسال به ایران باز می‌شود. الهه عرب عامری در این باره می‌گوید: در مذاکراتی که با رئیس کمیته بانوان فیفا و AFC داشتم، برای توسعه رشد فوتبال و فوتسال قرار شد در صورت موافقت کمیته بانوان فیفا و AFC، مربیانی به‌صورت پروژه‌های سه یا شش ماهه به صورت رایگان برای تقویت مربیان به ایران بیایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها