فرهاد قائمی دریافت‌کننده تیم ملی والیبال یکی از جا‌به‌جایی‌هایی بود که در روند بازی ایران و کانادا انجام شد و جواب داد. بازیکن گنبدی تیم ملی می‌گوید: حساسیت مسابقه زیاد بود و سبب شد در دو ست نخست خوب کار نکنیم، اما کادر فنی برای بازی با این تیم روی ذهن همه ما کار کرده بود. بنابراین به بازی برگشتیم و پیروز شدیم زیرا تیم همدلی داریم.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۳

غلامی: باید بجنگیم

عادل غلامی می‌گوید: راه برای تیم ایران هموارتر شده است، اما باز هم باید بجنگیم. در این سطح بازی‌ها عقب افتادگی دو ست را جبران کردن آن هم مقابل کانادا سخت است، اما شرایط روانی بچه‌ها بسیار عالی است و با حرف شنوی از کادر فنی و تمرکز روی آنالیز حریف توانستیم کار بزرگی انجام بدهیم. سرعتی زن تیم ملی والیبال تاکید دارد بازی با کانادا تمام شد و بلافاصله باید به فکر بازی با فرانسه باشیم .

محمودی: تسلیم نشدیم

تا لحظه آخر تسلیم نشدیم و این پیروزی نشان‌دهنده روحیه جنگنده تیم است. این را شهرام محمودی یکی از ستاره‌های ایران برابر کانادا می‌گوید و ادامه می‌دهد: می‌دانستیم کانادا خسته است و یک بازی پنج سته با لهستان را روز قبل از بازی با ما انجام داده بود. این تیم واقعا قدرتمند است و با سبک آمریکایی بازی می‌کند. پیروزی بر استرالیا و کانادا روند خوب تیم ما را در بازی‌های انتخابی نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها