خواننده آلبوم پرطرفدار «ماه و ماهی» با اشاره به تازه ترین فعالیت هایش از تولید دو تیتراژ متفاوت ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان برای رسانه ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۱
اشرف‌زاده برای دو برنامه رمضانی تیتراژ می‌خواند/ در تدارک کنسرت

به گزارش جام جم نوا، حجت اشرف‌زاده خواننده آلبوم پرطرفدار «ماه و ماهی» در توضیح جدیدترین فعالیت های موسیقایی خود به خبرنگار مهرگفت: هم اکنون مشغول تولید دو قطعه برای تیتراژ دو برنامه تلویزیونی ویژه ماه مبارک رمضان هستم که امیدوارم مورد پسند هموطنان عزیزم قرار بگیرد.

وی افزود: این دو قطعه برای برنامه های «عقیق» به تهیه کنندگی محمود قنبری از شبکه تهران و «شب های شیدایی» به تهیه کنندگی محمد شکیبانیا از شبکه یک آماده می شود و با توجه به حال و هوای معنوی ماه مبارک رمضان قطعا این آثار با فضایی متفاوت ضبط خواهند شد.

این خواننده درباره دیگر فعالیت های خود توضیح داد: بعد از اینکه موفق به برگزاری کنسرت در برج میلاد نشدیم بنا داریم برنامه ریزی هایی برای برپایی کنسرت در ایام ماه مبارک رمضان داشته باشیم که امیدوارم مشکلی پیش نیاید و ما بتوانیم در این ایام برنامه هایی را در برج میلاد برگزار کنیم. ضمن اینکه اگر امکان برگزاری کنسرت در ماه رمضان نباشد قطعا بعد از این ایام در خدمت مخاطبان خواهیم بود.

اشرف زاده با اشاره به جزییات دومین آلبوم رسمی خود که این روزها در مرحله تولید قرار دارد، بیان کرد: در آلبوم جدید تلاش می کنیم کارها را در دو قالب ترانه و غزل عرضه کنیم البته همان طور که قبلا هم اشاره کرده بودم در آلبوم جدید از چهار غزل فاضل نظری استفاده می شود. این موضوع برای من بسیار اتفاق خوبی است که در کنار این همکاری می توانم از اشعار بزرگان شعر معاصر ایران از جمله استاد بهمنی هم استفاده کنم. البته مانند همیشه با علیرضا بدیع، عباس محمدی و احمد امیرخلیلی نیز در این آلبوم همکاری هایی داشته ام که جزییات آن بعدا اعلام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها