سیدحسن نصرالله در مراسم هفتمین روز شهادت بدرالدین

پاسخ ما به صهیونیست‌ها مستقیم، کوبنده و خارج از مزارع شبعا خواهد بود

دبیرکل حزب الله لبنان به آن دسته از اعضای حزب الله که در مناسبت های مختلف برای ابراز شادی یا احساسات خود تیر هوایی شلیک می کنند هشدار داد و گفت اگر به این کار که در برخی مواقع باعث زخمی و حتی کشته شدن افراد می شود، ادامه دهند از این حزب اخراج خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۱
دبیرکل حزب الله:تیراندازی برای ابراز شادی ممنوع است

به گزارش جام جم آنلاین ، سید حسن نصر الله دیروز در سی و یکمین سالگرد «گروه پیشاهنگان امام مهدی (عج)» تأکید کرد در پی اتخاذ تدابیر سازمانی شدید در حق آن دسته از اعضای حزب الله است که تیر هوایی شلیک می کنند.

صدها نفر از فرماندهان مرد و زن گروه پیشاهنگان در این مراسم حضور داشتند و وی از نقش گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) و اهمیت آن در ساختن جامعه «رسالت محور و مقاوم» قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: «اگر روزی بیاید و بشنوید فلان شاخه از شاخه‌های حزب الله به سبب تیراندازی منحل شده است تعجب نکنید و من این را در رسانه‌ها اعلام می کنم.»

دبیرکل حزب الله لبنان گفت:« مشکل شلیک تیر باعث خفّت و خواری و اهانت و ننگ است.»

وی افزود: پیش از آنکه مسئولیت دبیر کلی حزب الله را به عهده بگیرد یکی از شاخه های این حزب را در منطقه بیروت به علت پایبند نبودن به ممنوعیت تیراندازی منحل کرده بود.

سید حسن نصر الله گفت: تیراندازی بسیار بد و حرام است و بسیاری از مواقع حتی باعث کشته شدن افراد می شود و دیگر به صحبت از این اقدام بسنده نخواهد شد بلکه تدابیری در تلاش برای جلوگیری از آن اتخاذ خواهد شد.

وی درباره انتخابات شهرداری‌ها نیز گفت این حزب مردم را با شعار «تکلیف شرعی» به انتخابات دعوت نکرد و جوانان دختر و پسر و مردان و زنان دارای فکر و اندیشه در سطح یک ملت هستند و دغدغه یک ملت را دارند اما از برخی برادران و خواهران غافلگیر می شویم که هر شش سال یکبار [ زمان انتخابات شهرداری ها] به یاد دغدغه های شهر و خانواده و عشیره و محله می افتند.

دبیرکل حزب الله لبنان با استناد به تجربه اخیر حزب الله بر اهمیت کار حزبی در انتخابات تأکید کرد و گفت:« در بیشتر مناطقی که ما در آنها مداخله کردیم تنش بین خانواده ها کمتر از مناطق و شهرهایی بود که در آنها مداخله نکردیم.»

سید حسن نصر الله بر اهمیت کنار گذاشتن تعصّب خانوادگی و منطقه‌ای در انتخابات و تمرکز بر لیاقت و شایستگی افرادی که بر اساس معیارهای امانتداری و توانایی حفظ اموال عمومی انتخاب شوند تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها