مرد مهمان که پسردایی خود را در سعادت‌آباد خفه کرده بود، پس از دستگیری مدعی شد تحت‌تاثیر قرص‌های روانگردان مرتکب قتل شده است.
کد خبر: ۹۰۷۷۵۱

به گزارش جام‌جم، ساعت 5 و 45 دقیقه 25 اردیبهشت امسال، جنایتی در منطقه سعادت‌آباد؛ میدان بهرود به پلیس گزارش شد. باحضور کارآگاهان جنایی در محل، مشخص شد علت مرگ اصابت جسم نوک تیز به قلب قربانی است.

در ادامه تحقیقات، همسر قربانی به ماموران جنایی گفت: پسرعمه همسرم به نام محمدهادی ده روز قبل از جنایت به‌عنوان مهمان به خانه ما آمد. 24 اردیبهشت، یعنی دهمین شبی که خانه ما بود، محمدهادی همراه ما به مراسم عروسی یکی از بستگان آمد. ساعت 11 شب بعد از پایان عروسی به خانه برگشتیم. من و مادرم برای استراحت به یکی از اتاق‌ها رفتیم و همسرم هم با محمدهادی به اتاق دیگری رفتند. ساعت حدود 5 و 30 دقیقه صبح صدای درگیری شنیدم. به سمت اتاقی که آنها خوابیده بودند رفتم، با باز کردن در دیدیم که محمدهادی روی سینه همسرم نشسته و دستانش را دور گردن او حلقه کرده است. با دیدن این صحنه شروع به جیغ و داد کردم و در همین هنگام محمدهادی با چاقو و اسلحه به سمت من حمله کرد. او مرا وادار به سکوت کرد و پس از سرقت طلاها و جواهرات و وجه نقد داخل خانه، فرار کرد.

باتوجه به اظهارات زن جوان، تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز و در ادامه تحقیقات مرد جوان سوم خرداد بازداشت شد.

متهم در اعترافات اولیه با انکار همراه داشتن اسلحه کمری‌ گفت: چندی پیش مقتول برایم در شرکتی کار پیدا کرد و من در آنجا مشغول کار شدم. اما پس از گذشت تنها چند روز‌، مدیر شرکت با من تسویه‌حساب کرد و من دوباره بیکار شدم. به اصرار مقتول‌، چند روزی در منزل آنها بودم تا این‌که روز جمعه مقتول و همسرش به عروسی دعوت شدند. پیش از رفتن به عروسی، برای تهیه شربت و قرص متادون به مطب پزشک رفته بودم اما مطب بسته بود. پس از خارج شدن از مطب‌، چند فروشنده مواد با مشاهده حالت پریشان من‌، پیشنهاد مصرف مواد کردند. اما به آنها گفتم که در حال ترک هستم، به همین دلیل آنها یک قرص روانگردان به من دادند. پس از بازگشت از عروسی‌، آن قرص را خوردم و بعد از مدت کوتاهی‌، دیگر نمی‌دانم چگونه اقدام به ارتکاب جنایت و سرقت کردم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ‌، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات برای بررسی صحت اظهارات متهم در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها