منابع رسانه ای اعلام کردند که نیروهای کرد دموکراتیک سوریه عملیات آزادسازی «الرقه» را که مرکز داعش محسوب می شود، آغاز کردند.
کد خبر: ۹۰۷۶۶۹
عملیات آزادسازی «الرقه» آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روسیا الیوم، نیروهای دموکراتیک سوریه از آغاز عملیات آزادسازی الرقه از دست گروه تروریستی داعش خبر دادند.

بر اساس این گزارش «ابراهیم ابراهیم» نماینده حزب دموکراتیک کُرد در همین راستا اظهار داشت: نیروهای این حزب آماده اند با هماهنگی واشنگتن و مسکو در زمانی نزدیک به الرقه به عنوان مرکز داعش حمله کنند.

وی در همین راستا افزود: نیروهای کُرد پیشروی خود را به سمت الرقه آغاز کرده اند و اطراف این شهر را هدف حملات خود قرار داده اند.

این در حالی است که نیروهای دموکراتیک سوریه محموله دیگری از سلاح های آمریکایی را برای مبارزه با داعش در الرقه تحویل گرفتند.

«عبدالکریم العبید» یکی از فرماندهان نیروهای دموکرات سوری در همین زمینه عنوان کرد: محموله های سلاح پس از سفر جوزف فوتیل فرماندهی نظامی آمریکا در خاورمیانه به مناطق کُردنشین در سوریه انجام شد.

لازم به ذکر است لاوورف وزیر خارجه روسیه هم در همین راستا اعلام کرد که مسکو آماده است برای آزادسازی الرقه با هماهنگی نیروهای کُرد، آمریکا و ارتش سوریه عملیات نظامی انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها