به بهانه جدایی سرمربی و بازیکنان استقلال خوزستان

قهرمان دارد می‌افتد!

استقلال خوزستان شده مثل گوشت قربانی. دقیقا تاریخ دارد تکرار می‌شود. اصلا انگار نباید تیمی که قهرمان می‌شود سال بعد مدعی باشد. در فوتبال ایران رسم شده است تیمی که جام قهرمانی را بالای سرش می‌برد چنان وارد حاشیه می‌شود که گاهی به دسته اول سقوط می‌کند.
کد خبر: ۹۰۷۶۶۴

مثل فولاد خوزستان که در لیگ چهارم قهرمان شد و در لیگ برتر ششم به دسته پایین‌تر سقوط کرد یا سپاهان همین فصل که سال قبل در تبریز قهرمان شد و امسال نزدیک بود در رده‌ای پایین‌تر از یازدهم در جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

حالا بازی دارد برای استقلال خوزستان تکرار می‌شود. تیمی که بدون حتی یک ستاره آمد، تلاش کرد و جام قهرمانی را از آن خودش کرد دارد تکه‌تکه می‌شود. آن از عبدالله ویسی، سرمربی‌شان که با پیشنهاد سپاهانی‌ها روبه‌رو شد و به اصفهان رفت، آن از خسوس که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر بود و سر از گسترش تبریز در آورد و این هم از طیبی و بقیه بازیکنان استقلال خوزستان که یکی یکی دارند سر از تیم‌های دیگر در می‌آورند.

قهرمان دارد می‌افتد و کسی هم عین خیالش نیست. آنها قدم به قدم دارند به سمت نابودی نزدیک می‌شوند و اگر قرار است در لیگ برتر شانزدهم حرفی برای گفتن داشته باشند باید دو کار انجام بدهند. اول این که استخوان‌بندی‌شان را حفظ کنند و دوم به فکر تجدیدقوا برای حضور در سه جبهه باشند. خوزستانی‌ها امسال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم هستند و باید از آبروی فوتبال در آسیا دفاع کنند.

استقلال خوزستان با این همه طرفداری که دارد نباید مثل فولاد، سپاهان و... شود. راه برای آنها تازه باز شده است و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر برایش سخت‌تر از قبل.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها