احسان روزبهانی از سفر مشهد بازگشت، اما هنوز به محل تمرینات تیم ملی بوکس مراجعه نکرده است. بوکسور المپیکی ایران، هفته پیش پس از قطع تمریناتش در تهران، به طور ناگهانی به مشهد رفت. سفری که اکبر احدی، مربی او واکنش خاصی به آن نشان نداد؛ اما با طولانی شدن غیبت روزبهانی، اینک احدی هم از این اوضاع ناراضی است. او می‌گوید: روزبهانی در تهران است، اما من هنوز او را ندیده‌ام!
کد خبر: ۹۰۷۶۴۵

احسان روزبهانی با ترک اردوی تیم ملی هیچ گونه اظهارنظری نکرده است، اما قطع تمرینات یک دلیل بیشتر نمی‌تواند داشته باشد؛ بوکسور المپیکی ایران از شرایط راضی نیست.

احدی که در گفت‌وگوهای قبلی سعی می‌کرد با احتیاط درباره غیبت ملی‌پوش بوکس صحبت کند، این بار خیلی آشکارا می‌گوید: باید پای درد دل‌های روزبهانی نشست. او خواسته‌هایی دارد که پر بیراه نیست. تاکنون کاری که از دستم برمی‌آمده برایش انجام داده‌ام، اما باور کنید دیگر از دست من هم کاری ساخته نیست.

روزبهانی به تلفن‌ها پاسخ نمی‌دهد. حتی مربی تیم ملی بارها با او تماس گرفت، اما موفق نشد با بوکسورش حرف بزند. احدی می‌گوید: به تلفن‌های من پاسخ نمی‌دهد. شما زنگ بزنید شاید بتوانید با او حرف بزنید.

چند نفر از اعضای فدراسیون بوکس هم از روزبهانی بی‌اطلاع هستند و وقتی درباره کمک‌های ناطق نوری، رئیس فدراسیون طی این مدت می‌پرسیم، سکوت می‌کنند. انگار نمی‌خواهند وقتی پای رئیس در میان است، حرفی بزنند! بنابراین فقط باید به حرف قبلی رئیس استناد کنیم که گفته بود نمی‌توانم بیشتر از این کمک کنم.

روزبهانی در فاصله 72 روز تا المپیک تمریناتش را قطع کرده که احدی معتقد است روی آمادگی او تاثیر منفی دارد. بوکسور المپیکی ایران یک سال و نیم تمرین کرده است، اما اکنون بیش از ده‌روز است در تمرینات حضور ندارد. وزارت ورزش و جوانان نیز هر بار با وعده پاداش به المپیکی‌ها خودی نشان می‌دهد، اما تاکنون برای بازگرداندن قهرمان بوکس کاری نکرده است. احدی می‌گوید: صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان، حقوق المپیکی‌ها را می‌پردازد، اما روزبهانی حرف‌های دیگری دارد. باید نشست و به حرف‌هایش گوش کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها