سخنان دکتر علی‌عسکری امیدبخش است

عاشق تلویزیون هستم

آزاده زارعی، بازیگر که در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صداوسیما به عنوان نماینده‌ای از بازیگران نسل جوان حضور داشت، سخنان دکتر عبدالعلی علی‌عسکری را امیدبخش دانست و گفت: من در این مراسم حضور داشتم و همین که از نسل جوان در این مراسم دعوت شده بود، نشان‌دهنده اهمیت به این نسل از بازیگران است.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۵

او به عنوان بازیگر نسل جوان تلویزیون که با سریال «آوای باران» در میان مخاطبان شناخته شد، ابراز امیدواری کرد با تغییراتی که در صداوسیما به‌ وجود آمده است، اتفاقات خوبی برای بازیگران و کل صداوسیما بیفتد.

این بازیگر جوان گفت: امیدوارم امیدی که در صحبت‌های آقای علی‌عسکری جوانه زد، سبز شود.

زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که «آوای باران» اولین کار تلویزیونی‌اش بوده است، درباره پیشنهادهایی که به وی پس از این مجموعه شده است،‌ گفت: فکر می‌کردم پس از «آوای باران» پیشنهادهای خوبی داشته باشم اما از آنجا که این مجموعه مخاطبان زیادی داشت و دیده شد، باید کاری را می‌پذیرفتم که در حد آن باشد. پس از «آوای باران» دوست داشتم در تلویزیون کار کنم اما پیشنهاد مناسبی نشد.

او سپس با اعتقاد بر این که علاقه زیادی به تلویزیون دارد، مطرح کرد:‌ برخلاف یک سری افراد که می‌گویند تلویزیون نمی‌بینند و این رسانه را دوست ندارند، گفت: من عاشق تلویزیون هستم و اگر پیشنهادی شود حتما از آن استقبال می‌کنم.

زارعی در پاسخ به این پرسش که آیا به عنوان بازیگر نسل جوان پیشنهادی به رئیس سازمان صداوسیما دارد، مطرح کرد: مطمئنا ایشان فردی باهوش هستند و راهکارهایی برای نسل ما خواهند داشت تا اوضاع بازیگران بهتر شود.

این بازیگر سپس درباره عملکرد رئیس سابق سازمان صداوسیما یادآور شد:‌ آقای سرافراز تلاش زیادی برای رسیدن به اهدافی که داشتند کردند و به ایشان باید خسته‌ نباشید گفت. امیدوارم از این پس برای بازیگران و کل صداوسیما اتفاقات خوبی رخ دهد.

زارعی با اشاره به وضعیت بیکاری بسیاری از بازیگران، مطرح کرد: متاسفانه اکنون تولیدی در تلویزیون وجود ندارد و بیشتر بازیگران بیکار هستند. امیدوارم اتفاقات خوبی در راه باشد و سریال‌سازی در تلویزیون افزایش بیابد تا همه سرکار باشند. ما بازیگران نسل جدید خوبی داریم. قطعا رئیس جدید سازمان صداوسیما برای به کار گرفتن آنها راهکارهایی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها