«کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» موفق شد لقب پرفروش ترین محصول سینمایی سال 2016 را در سطح جهانی (هم آمریکای شمالی و هم بقیه کشورهای دنیا) بگیرد.
کد خبر: ۹۰۷۱۷۰
«کاپیتان آمریکا»ی یک میلیارد دلاری

به گزارش جام جم آنلاین ، این موفقیت جهانی با یک فروش یک میلیارد دلاری نصیب این اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه شده است.

با این رقم فروش کلان، سومین قسمت این مجموعه فیلم تبدیل به اولین فیلم یک میلیارد دلاری سال 2016 جدول گیشه جهانی سینما شد.

در کنار آمریکای شمالی، این فیلم در 55 کشور دیگر دنیا هم روی پرده سینماهاست. فروش این اکشن ماجراجویانه در آمریکای شمالی 347 میلیون دلار بوده است.

بقیه کشورهای دنیا هم رقم فروش 706 میلیون دلاری را برای این محصول شرکت فیلم سازی مارول و کمپانی والت دیزنی رقم زده اند. چین با فروشی 180 میلیون دلاری در راس این کشورها قرار دارد.

به نوشته امپایر آنلاین، این موفقیت بسیار بالای مالی باعث شده تا هم مارول و هم دیگر کمپانی های فیلم سازی، بحث تولید اکشن های ابرقهرمانانه خود را جدی تر بگیرند.

ماه قبل مسئولان شرکت فیلم سازی مارول اعلام کردند قسمت تازه مجموعه فیلم «کاپیتان آمریکا» را خیلی زود کلید زده و برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال آینده آماده می کنند.

کریس ایوانز بازیگر ورزشکار سینما، در این مجموعه فیلم در نقش کاراکتر استیو راجرز/ کاپیتان آمریکا بازی می کند. او در هر قسمت فیلم، به مبارزه با گروه تازه ای از کاراکترهای منفی و قدرتمند داستان می رود.

قسمت جدید «کاپیتان آمریکا» را هم آنتونی و جو روسو کارگردانی می کنند. این دو برادر، کارگردان قسمت سوم فیلم هم بودند. هنوز معلوم نیست قسمت تازه هم مثل قسمت قبلی با هزینه کلان تولید 250 میلیون دلاری جلوی دوربین خواهد رفت یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها