ژاله نادری از کرج: وقتی رفت گفت شاید برگردم، رفتنش مرا نمی‌آزارد، شایدش دردناک است...
کد خبر: ۹۰۶۸۱۷

علی‌اصغر رضایی از بهشهر: یک سنگریزه اگر در جوراب یا کفشت باشد تو را از رفتن و از حرکت بازمی‌دارد بعضی چیزها ریز و ناچیز است، اما انسان را از حرکت در راه خدا و به سمت خوبی‌ها بازمی‌دارد. یکی از آنها نامهربانی نسبت به پدر و مادر است هرچند کم باشد.

محمدامین جریانی از اصفهان: خدایا آسمانت چه مزه‌ای است. من فقط زمین خوردم!

محمدرضایی قدیم از ارومیه: وقتی در زندگیتان اتفاق بدی می‌افتد کتاب را نبندید. ورق بزنید و فصلی تازه را شروع کنید.

محمدکاظم پاییز از امانیه تهران: سلام خواهشا از جمشید هاشم‌پور هم مصاحبه تهیه کنید.

امیرعباس از قزوین: سلام چاردیواری عزیز باز هم دوشنبه شد و من با اشتیاق چاردیواری رو خواندم هر چند اسم من طبق معمول نبود شاید مطالبم زیبا نیست ولی خودم را عضو چاردیواری می‌دانم از مطالبت ممنونم.

مهدی ازمرند: سه چیز انسان‌ها را می‌سازد: 1 ـ کار سخت 2 ـ صدق و صفا 3 ـ تعهد.

محمد چگانی از قم: برای روز بزرگداشت فردوسی هیچ وقت فراموش نکنیم که هر کاری را با نام خدا آغاز کنیم: به نام خداوند جان و خرد/ کزین برتر اندیشه برنگذرد.

مهرنوش بنی‌جمالی از اراک: دوست دارم یادی از پدرم کنم، عزیزترین بابای دنیا که حالا بین ما نیست، کاش می‌شد دوباره یه روز توی چاردیواری خونه ما همه دور هم جمع شیم، بگیم بخندیم و پدرم هم باشه. خدا همه پدرها رو بیامرزه.

سعیده سادات نیا از سیرجان: خیلی‌ها کنکور دادن برای مقطع ارشد، منم کنکور دادم می‌خوام بگم بزرگ‌ترین آرزوم این روزها قبول شدن توی دانشگاه سراسری است، برای ما که در شهرهای کوچک و با دشواری درس می‌خونیم توی دانشگاه آزاد قبول شدن و هزینه‌هاش واقعا دشواره، برام دعا کنید.

رضا وطن خواهان از شاهین‌شهر: راه کـه می‌روی عقـب می‌مانم... نه برای این که نخواهـم با تو همقدم باشم... می‌خواهم پا جای پاهایت بگذارم... می‌خواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد.

سیدعلی کاظمی از شیراز: زندگی پر است از گره‌هایی که تو آن را نبسته‌ای، اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی تنهای تنها نه، نمی‌توان با یاد و کمک خدا البته می‌توان... .

سارا قربان‌زاده از کاشان: آرامش به معنای آن نیست که صدایی نباشد، مشکلی وجود نداشته باشد، کار سختی پیش رو نباشد. آرامش یعنی در میان دغدغه‌ها، صداها، مشکلات و کار سخت، دلی آرام وجود داشته باشد و بتوانی آرامشت را تقدیم کنی به عزیزانت و آنانی که دوستشان داری...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها