ستاره تیم ملی فوتبال در آستانه آغاز اردوی تدارکاتی این تیم، بازی تدارکاتی با تیم‌های ضعیف را برای تیمی چون ایران که در رده نخست آسیا قرار دارد، بی‌فایده و کسر شأن دانست.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۰

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب برنامه‌های آماده‌سازی خود برای شرکت در انتخابی جام جهانی، قرار است ‌روز پنجشنبه 13 خرداد در مقدونیه به مصاف تیم ملی این کشور برود. بر این اساس، کارلوس کی‌روش چهارشنبه شب، فهرست بازیکنان مدنظر خود را برای این دیدار اعلام کرد که مطابق انتظار، سردار آزمون یکی از آنهاست. آزمون در آستانه این اردوی تدارکاتی این طور اظهارنظر کرد: تیم ملی ایران در رده‌بندی فیفا بهترین تیم آسیاست، بنابراین باید در حد بهترین تیم قاره آماده شویم. در این راه نیاز داریم مثل تیم‌هایی مانند استرالیا، ژاپن و کره جنوبی در دیدارهای دوستانه به مصاف تیم‌های بزرگ‌تر برویم و برایمان خوب نیست که مقابل تیم‌هایی به میدان برویم که حرفی در فوتبال دنیا ندارند!

آزمون درباره انتخابش به عنوان محبوب‌ترین بازیکن روستوف در فصل روبه پایان نیز گفت: مطمئنا این انتخاب برایم خیلی مهم و باارزش است و انگیزه بزرگی خواهد بود که در آینده بهتر و بیشتر کار کنم. او درباره اظهارنظر یکی از کارشناسان روسی که گفته بود سطح آزمون درحد میلان و آرسنال شده است، افزود: طبیعی است وقتی یک بازیکن چند گل می‌زند چنین بحث‌هایی مطرح می‌شود، اما واقعیت این است که هیچ پیشنهادی ندارم و اصلا خودم را در سطح این تیم‌ها نمی‌بینم. امسال برایم سال بسیار خوب و رویایی بود و توانستم در تیمی بازی کنم که همه در آن زحمت می‌کشند، بنابراین اولویتم برای بازی جایی است که بتوانم در آن پیشرفت کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها