مراسم جشن سه‌سالگی دکتر سلام، عصر پنجشنبه در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد. این مراسم مهمانان فراوانی داشت و ازجمله آنها محمدباقر قالیباف شهردار تهران به کنایه گفت: اگر برخی با کلیدشان نتوانستند مشکلات کشور را حل کنند، دیگر برای کلیدشان قفل درست نکنند.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۱

به گزارش فارس، محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه دیگر سخنران این مراسم بود که تاکید کرد: اگر به ادبیات آیت‌الله هاشمی نگاه کنید، تعریفشان از انقلابی بودن همان جوان‌های سال 42 و 57 است، با این تعبیر الان انقلابی‌ها همه بالاتر از 60 سال دارند. سردار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه هم در این مراسم به ماجرای دستگیری تفنگداران آمریکایی اشاره کرد و گفت: تفنگداران آمریکایی حتی جرات تفکر نگاه کردن به سلاح را هم به خود نمی‌دادند.

برنامه دکتر سلام در این مراسم جایزه «فریدونِ سال» را به فائزه هاشمی تقدیم کرد. جایزه فریدون‌سال به کسی تعلق می‌گیرد که در جایی که به او مربوط نیست، حضور دارد و فائزه هاشمی نیز به دلیل حضور در جمع بهائیان و عکس یادگاری زیر عکس «عبدالبها» مفتخر به دریافت این جایزه شد. این جایزه کنایه‌ای است به عملکرد حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور که به‌‌رغم نداشتن مسئولیت خاص در بسیاری از مراسم‌ها حضور پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها