تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران در خطوط ویژه + نرخ جرائم

انجام حرکات نمایشی با موتور سیکلت 150 هزار تومان جریمه

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا خبر داد:

موتورسیکلت‌ و عابران پیاده عامل ۸۳درصد تصادفات در کشور

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: ۸۳ درصد تصادفات کشور در شهرها مربوط به موتورسیکلت‌ها و عابران پیاده است.
کد خبر: ۹۰۶۴۹۲
موتورسیکلت‌ و عابران پیاده عامل ۸۳درصد تصادفات در کشور

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ علیرضا جهانگیری ظهر پنج‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور استان همدان بابیان اینکه هیچ شهروندی وجود ندارد که ترافیک در زندگی آن تأثیر نداشته باشد، به کاهش ۱۱.۲ درصدی آمار تلفات تصادفات همدان نسبت به سال ۹۳ اشاره و تأکید کرد: همچنان در حوزه مدیریت موتورسیکلت و عابرین پیاده باید برنامه‌ریزی شود.

وی با تأکید بر اینکه ترافیک در شهرها و کشور تأثیر مستقیم بر زندگی شهروندان دارد و باید به این مقوله توجه جدی شود، ادامه داد: کاهش آمار تلفات رانندگی در چند سال اخیر نشان‌دهنده تلاش همه دستگاه‌ها در این مقوله است اما بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب همچنان باید در این عرصه کارکنیم.

جهانگیری عنوان کرد: ۸۳ درصد تصادفات کشور در شهرها مربوط به موتورسیکلت‌ها و عابران پیاده است و همچنان در این زمینه آموزش‌های لازم باید صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: متأسفانه وضعیت ارتقا سیستم پلیس و نیروی انتظامی در شهرها همچنان مناسب نیست چراکه ما ابتدا زندگی شهری را شروع می‌کنیم و سپس به فکر تأسیس پاسگاه می‌افتیم که این تفکر اشتباه است.

سرهنگ جهانگیری ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ طلایی، رئیس سابق پلیس راهور استان همدان از افسران دانشمند و شایسته در حوزه ترافیک، به ۳ مأموریت مهم و فوری پیش رو در ایام نیمه شعبان، مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و طرح تابستانی اشاره و خواستار حضور مؤثر نیروها و همکاران نیروی انتظامی در این راستا شد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مخالف موتور
-
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
۰
۰
متورسوارها آرامشمون را از ما گرفتند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها