رونی: بعد از یورو یک خط عقب می‌آیم

کاپیتان در اولدترافورد 100 گله شد

شیاطین سرخ در آخرین دیدار لیگ برتر انگلیس و در دیداری عقب‌افتاده توانستند با حساب 3 بر یک بورنموث را شکست دهند که وین رونی با گلزنی در این مسابقه، گل‌هایش در ورزشگاه خانگی این تیم را به عدد صد رساند.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۱

یونایتد با این نتیجه،‌ در جدول رده‌بندی 66 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی راهی لیگ اروپا شد و از رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا بازماند.وین رونی با گلی که در این دیدار وارد دروازه حریف کرد، تعداد گل‌هایش را در ورزشگاه خانگی منچستریونایتد به صد رساند. فقط تیری آنری است که در یک ورزشگاه بیشتر از کاپیتان یونایتدها گلزنی کرده است. آنری در ورزشگاه هایبوری (ورزشگاه پیشین آرسنال) 114 بار دروازه حریفان را باز کرده بود.

رونی درباره تفاوت پستی که در تیم منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس دارد گفت: در حال حاضر در منچستر برای من شاید بهتر باشد که عقب‌تر از خط حمله بازی کنم. البته شرایطم در تیم ملی انگلیس کمی متفاوت است، چون فکر می‌کنم در این تیم من هنوز یک مهاجم هستم. قطعا پس از یورو و پایان کارم در تیم ملی برای فصل آینده خط میانی جایی است که خودم را دوباره در آن خواهم دید.

رونی به تمجید از هم‌تیمی جوان خود، مارکوس راشفورد پرداخت؛ بازیکنی که به فهرست اولیه تیم ملی انگلیس هم دعوت شده است: مارکوس در یکی دو هفته آینده باید حسابی تمرین و تلاش کند تا نظر روی هاجسون (سرمربی تیم ملی انگلیس) را جلب کند. اگر او کارش را خوب انجام دهد مطمئنم که روی هاجسون هیچ مشکلی برای قرار دادن وی در فهرست 23‌نفره تیم ملی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها