شنیده می‌شود انتشار چند فایل صوتی از بیرانوند، دروازه‌بان جدید پرسپولیس برای او مشکلاتی به وجود آورده. بعضی‌ها این فایل‌ها را عاملی برای منشوری شدن این دروازه‌بان می‌دانند. بیرانوند ولی به نزدیکانش گفته به هیچ وجه فایل‌های صوتی متعلق به او نیست و می‌خواهند برایش حاشیه‌سازی کنند.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۷

شنیده می‌شود سوشا مکانی، دروازه‌بان پرسپولیس حرف‌های منتسب به او درباره بیرانوند را تکذیب کرده است. از او نقل قول شده بود که بیرانوند حالا می‌فهمد پرسپولیس چه تیمی است و با نفت فرق دارد. سوشا گفت که این حرف‌ها را هیچ‌وقت نگفته است.

شنیده می‌شود آرش برهانی از استقلالی‌ها بشدت دلخور است. قرار بود برهانی اگر 15 بازی برای آبی‌ها انجام دهد، 150 میلیون تومان اضافه بر قراردادش دریافت کند. برهانی قراردادش را پایین بست و قصد داشت با این آپشن درآمد خود را زیاد کند، اما مظلومی یکی دو بازی به آرش کمتر داد تا این پول از دستش بپرد و این روزها از باشگاه بشدت دلخور باشد.

شنیده می‌شود در شرایطی که زمینه برای بازگشت علیرضا منصوریان به استقلال مهیاست، یکی از مسئولان این باشگاه در هیات مدیره تلاش می‌کند مانع حضور این مربی بین استقلالی‌ها شود. البته حرف‌هایی به گوش منصوریان رسیده و قصد دارد در صورتی که سرمربی این تیم شد، در اولین اقدام از مدیرعامل بخواهد تا آن مسئول را کنار بگذارد.

شنیده می‌شود تماس‌های تلفنی منصوریان و رحمتی که اتفاقا خبرش در رسانه‌های ایران پیچید، باعث دلخوری پرویز مظلومی شده است. منصوریان در حال حاضر جزو گزینه‌های سرمربیگری استقلال است و مظلومی هم این موضوع را خوب می‌داند و به همین دلیل توقع ندارد بازیکنانش از حالا با او در ارتباط باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها