نوه شیشه‌ای که پدربزرگ و مادربزرگ خود را به قتل رسانده بود، پس از دستگیری ادعای عجیبی را مطرح کرد.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۰

به گزارش جام‌جم، 16 اردیبهشت امسال مردی برای سرکشی به خانه ویلایی والدینش به یکی از محله‌های شهر پرند رفت اما کسی در را باز نکرد. سراغ آنها را از همسایه‌ها گرفت که آنها نیز خبری نداشتند. او سپس با پلیس تماس گرفت و همراه آنها به خانه پدری‌اش رفت که معلوم شد زوج سالخورده با ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده‌اند.

با گزارش این جنایت به محسن پورساداتی، کشیک قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم، اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد طلاهای مادربزرگ و خودروی پراید پدربزرگ به سرقت رفته است. این در حالی بود که نوه این زوج که با آنها زندگی می‌کرد نیز به طور مرموزی آنجا را ترک کرده و کسی از او خبری نداشت. او به عنوان تنها مظنون، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، او از سال‌ها پیش که والدینش ازهم جدا شده بودند، به خانه مقتولان آمده بود و از چندی قبل هم معتاد به شیشه شده بود.

این در حالی بود که چند روز بعد از این جنایت خودروی پراید سرقتی مقتول بدون سرنشین در یکی از محله‌های تهران، کشف شد. سرانجام دو روز پیش ماموران مطلع شدند نوه ناخلف به محل جنایت بازگشته و در حال پرسه زدن در آنجاست. ماموران به آنجا رفتند و با شناسایی متهم او را دستگیر کردند.

پسر شیشه‌ای با انتقال به پلیس آگاهی در اظهاراتش به افسر تحقیق گفت: معتاد به شیشه بودم، آن شب هم دوباره مصرف کردم. درجریان توهم ناشی از شیشه صداهایی به من الهام می‌کرد که باید پدبزرگ و مادربزرگم را بکشم. ابتدا سراغ مادر بزرگم رفتم و خواستم طلاهایش را به من بدهد که قبول نکرد. پدربزرگم با شنیدن سر و صدایمان به اتاق آمد . وی اضافه کرد: با پدربزرگم درگیر شده و او را با ضربه‌های چاقو کشتم. بعد هم سراغ مادربزرگم رفته و با چاقو چند ضربه به او زدم. طلاهای مادربزرگم را دزدیدم و با سرقت خودروی پراید پدربزرگ، خانه را ترک کردم. چند شب در خودرو خوابیدم تا این که از ترس دستگیری، خودرو را بعد از چند روز در محله‌ای رها کردم.

سرهنگ منصور خدادادی، رئیس پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران در این باره گفت: با اعتراف و ادعای مطرح شده توسط متهم، او با دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی معرفی شده تا سلامت روانی‌اش بررسی شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها