جوان خواستگار و دوستش که دختر جوانی را مورد آزار و اذیت قرارداده بودند، سحرگاه دیروز در زندان مرکزی یاسوج به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۹

به گزارش جام‌جم، این دو مرد اعدامی یک سال و نیم پیش دختر جوانی را در یکی از مناطق شهرستان بویراحمد ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند. آنها با شکایت دختر جوان تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند. متهمان که یکی از آنها سابقه‌دار بود، با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و به ربودن و آزار و اذیت دختر جوان با همدستی جوان دیگری که فراری بود، اعتراف کردند.

تحقیقات از این دو متهم نشان می‌داد که یکی از آنها چندی پیش با شاکی ـ دختر جوان ـ آشنا و به عنوان خواستگار وارد زندگی او شده است. روز حادثه نیز به بهانه تفریح و حرف زدن درباره زندگی‌شان به اطراف شهر رفته بودند که پسر جوان به بهانه ای خودرو را متوقف می‌کند. بعد از آن دو نفر از دوستانش به او ملحق می‌ شوند و سه نفری دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند .

این دو جوان آزارگر روانه زندان شدند اما تلاش برای دستگیری سومین متهم بی‌نتیجه ماند. مدتی بعد دو متهم پرونده در دادگاه کیفری استان کهگیلویه و بویراحمد محاکمه و هر دو به اعدام محکوم شدند. این احکام به تائید دیوان عالی کشور رسید و برای اجرا به واحد اجرای احکام دادگستری ارسال شد. در این مرحله شمارش معکوس برای مرگ آنها آغاز شد. سرانجام با گذشت یک سال و نیم از وقوع جرم، آنها دیروز در زندان مرکزی یاسوج به دار مجازات آویخته شدند. در حالی پرونده این دو محکوم اعدامی بسته شده است که تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری همدست فراری آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها