کارگر خدماتی که در آخرین روزهای سال گذشته مدیر زن شرکت را به قتل رسانده بود، پس از دو ماه زندگی مخفیانه دستگیر شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۳۸

به گزارش جام‌جم، ساعت یک و 30 دقیقه بامداد 27 اسفند سال گذشته کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران از قتل زنی 49 ساله به نام مریم در یک شرکت خدماتی در میدان انقلاب باخبر شدند.

با گزارش این جنایت، سعید احمدبیگی کشیک ویژه قتل دادسرای تهران همراه ماموران در محل جنایت حاضر شدند. بررسی‌ها نشان می داد جسد زن میانسال در حالی که آثار ضربه‌های چاقو روی بدنش دیده می شده و پارچه ای به دور گردن و دهانش بسته شده بود، در آشپزخانه طبقه سوم یک مجتمع مسکونی تجاری افتاده است. تیم بررسی صحنه جرم نظر دادند که حدود سه روز از مرگ این زن می گذرد. با توجه به نبود آثار ورود به زور روی قفل، کارآگاهان احتمال دادند جنایت توسط قاتلی آشنا انجام شده است.

دختر مقتول به افسر جنایی گفت: مادرم از سه سال قبل این شرکت خدماتی را راه‌اندازی کرده بود. گاهی او به‌دلیل کار فراوان در همان جا می‌ماند. سه روز پیش مادرم به شرکت رفت و دیگر از او خبری نشد. در این مدت چندبار با تلفن شرکت و گوشی تلفن همراه مادرم تماس گرفتم که کسی پاسخگو نبود.

وی اضافه کرد: بعد از سه روز به موضوع مشکوک شدم. به اینجا آمدم اما کسی در را باز نکرد؛ بنابراین از پلیس کمک خواستم که به محض باز کردن در شرکت با جسد مادرم رو به رو شدم.

ردپای کارگر خدماتی

در ادامه تحقیقات ماموران افرادی را که در این شرکت کار می کردند به پلیس آگاهی احضار کرده و به بازجویی از آنها پرداختندکه مشخص شد یکی از کارکنان خدماتی شرکت به نام بهروز 37ساله به مقتول علاقه‌مند بوده وحتی به وی پیشنهاد ازدواج داده و این زن به او جواب منفی داده بود.

در حالی که این مرد به عنوان تنها مظنون این جنایت تحت تعقیب پلیس بود، ماموران اطلاعاتی به‌دست آوردند که نشان می‌داد، او که در یک پانسیون در میدان انقلاب زندگی می‌کرده که همزمان با قتل ناپدید شده است.

بازبینی دوربین‌های مداربسته محل جنایت هم نشان داد، خودروی پژو 405 سبز رنگی در شب جنایت در همان حوالی دیده شده است که شباهت بسیاری به خودروی تنها مظنون پرونده داشت. در ادامه تحقیقات، ماموران متوجه شدند این فرد متاهل بوده و دو فرزند دارد. همچنین از افراد سابقه‌داری است که دو بار به اتهام سرقت و ایراد ضرب و جرح دستگیر و روانه زندان شده بود. او حتی بعد از فرار مرموزش نزد خانواده خود در غرب کشور بازنگشته بود. جست‌وجو‌ها برای دستگیری وی ادامه داشت تا این که ماموران به سرنخ‌های جدیدی در این پرونده دست یافتند که نشان می داد، متهم فراری با نام جعلی به یک شرکت خدماتی در محدوده سعادت آباد رفته و کارش را در آنجا شروع کرده است.

دستگیری قاتل بعد از 2 ماه

کارآگاهان با اطمینان از این موضوع با هماهنگی بازپرس جنایی با گذشت دو ماه از این جنایت روز سه‌شنبه 28 اردیبهشت امسال به شرکت خدماتی مورد نظر اعزام شده و او را پیش از آن که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر کردند. او در بازجویی پلیسی مدعی شد به خاطر پاسخ منفی مقتول به درخواست ازدواجش، او را کشته است.

اعتراف متهم در دادسرا

بهروز، عامل این جنایت روز گذشته به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در ادامه تحقیقات به بازپرس سعید احمدبیگی گفت: مدت‌ها در جست‌وجوی کار بودم که از طریق آگهی استخدام کارگر خدماتی در روزنامه، با شرکتی که ابتدا پسر مقتول آن را اداره می‌کرد آشنا شدم. کارم را شروع کردم و آنها از من راضی بودند. حتی بعد از آن که دفتر شرکت را از خیابان ولی‌عصر به میدان انقلاب تغییر دادند همچنان با این خانواده همکاری داشتم. وی اضافه کرد: مقتول 25 میلیون به من داد تا با آن سرمایه‌گذاری کنم. در جریان این رفت و آمدها به وی علاقه‌مند شدم. حتی از او خواستگاری کردم اما چون از پسرش واهمه داشت، خواسته‌ام را قبول نمی‌کرد. بهمن سال گذشته پسر مقتول به عراق سفر کرد و مادرش مدیریت شرکت را به‌عهده گرفت. روزهای آخر اسفند سال گذشته برای نظافت خانه‌ای به حوالی خیابان آیت رفته بودم که با من تماس گرفت و خواست برای جابه‌جایی کمدی که خریده نزد او بروم. متهم به قتل تصریح کرد: شب شام را در شرکت خوردیم و وقتی به سمت او رفتم، تصور کرد قصد تجاوز به او را دارم که سر و صدا راه انداخت. عصبانی شدم و با برداشتن چاقوی آشپزخانه ضربه‌ای به پهلویش زدم. دادو فریادش بالا گرفت. شالش را دور دهانش بستم که ساکت شد. وی گفت: داخل گاوصندوقش را گشتم اما رسید 25 میلیون تومان پولی که به من داده بود تا با آن کار کنم و شناسنامه‌ام را پیدا نکردم و حدود 170 هزار تومان پول سرقت کردم. تا زمانی که آنجا بودم او هنوز جان داشت چون دستش را برایم تکان داده و کمک خواست. گمان کردم کارگران او را پیدا می کنند و نجاتش می‌دهند اما اشتباه کردم کسی به داد او نرسیده بود. سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، دراین‌باره گفت : متهم با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد تا بزودی صحنه جنایت ر ا بازسازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها