لیگ برتر پانزدهم چندین بازیکن ناکام بزرگ داشت؛ بازیکنانی که اگر در حد و اندازه‌های خود ظاهر می‌شدند، چه‌بسا سرنوشت تیمشان چیز دیگری می‌شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۷
ناکامان لیگ پانزدهم

در صدر این بازیکنان، سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس قرار دارد؛ کسی که هواداران سرخ، او را مسبب اصلی قهرمان‌نشدن تیمشان می‌دانند. پرسپولیسی‌ها البته یک ناکامی دیگر به نام بابک حاتمی داشتند، درست مثل رضا نورمحمدی. در سپاهان خبری از هادی عقیلی، دفاع آهنین نبود.

او در اواسط فصل توسط استیماچ اخراج شد و قبل از آن هم خوب ظاهر نشد. سپاهان محرم نویدکیا را هم داشت؛ کسی که هر دو مربی برکنار شده این تیم، او را متهم ناکامی خودشان دانستند!

حنیف عمران‌زاده، مدافع وسط استقلال نیز برخلاف همیشه چنگی به دل نزد. او پس از نمایش ضعیف در دربی برگشت از جمع استقلالی‌ها کنار گذاشته شد! استقلال، آرش برهانی، بهترین گلزن تاریخ خود را این فصل هم در اختیار داشت، اما آرش فقط دو گل زد! فولاد خوزستان هم درحالی با کاپیتان نامی خود مهرداد جماعتی طرفی نبست که در خط حمله هم اسماعیل شریفات باتجربه فقط یک گل برای این تیم به ثمر رساند!

ملوان هم درحالی سقوط کرد که بازیکن باتجربه‌ای مثل مازیار زارع فروغی را نداشت، درحالی که امید ملوانان به تجربه امثال او بود. آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی هم در نیم‌فصل از قطر با قراردادی سنگین راهی سایپا شد، اما تنها در چهار بازی برای تیم جدیدش به‌میدان رفت و به دلیل آسیب‌دیدگی، فصل را از دست داد !

پیام صادقیان بازهم ناکام بود. او این بار در دو تیم بود؛ ابتدا در نفت و در نیم فصل دوم در صبا.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها