جمعیتی که تعدادشان حدود 24 میلیون نفر برآورد شده است

جوانی به وقت فراموشی

معاون سامان دهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: جوانان می توانند از تمام امکانات ورزشی که در حوزه وزارت ورزش و جوانان است با تخفیف 50 درصد بهره مند شوند. کارت آتیه جوان نیز از دیگر طرح های وزارت ورزش برای جوانان است.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۸
جوانان و دانشجویان از تخفیفات ویژه ای برخوردار شدند

به گزارش جام جم سیما به نقل از شبکه رادیویی ایران، محمدرضا رستمی با تبریک هفته جوان گفت: به مناسبت این هفته برنامه های فراوانی در کشور تدارک دیده شده و امیدواریم این برنامه ها نشاط و شادمانی فراوانی به همراه بیاورد.

وی تصریح کرد: جوانان ورزش دوست می توانند از تمام امکانات ورزشی که در حوزه وزارت ورزش و جوانان است با تخفیف 50 درصدی بهره مند شوند که منظور از جوانان رده سنی 15 تا 30 سال است.

معاون سامان دهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان افزود: موضوع کسب و کار از موضوعات مورد نیاز جوانان است. اولین سامانه کارآفرینی جوانان در روز سه شنبه رونمایی شد. جوانان می توانند با عضویت در سایت وزارت ورزش و جوانان از خدمات تامین سرمایه برای را اندازی کسب و کار استفاده کنند.

رستمی با اشاره به خبر رونمایی از کارت آتیه جوان گفت: در این طرح دانشجویان با این کارت می‌ توانند از 2000 کالا و خدمات آموزشی، فرهنگی، گردشگری، تفریحی و هنری با تخفیف ویژه استفاده کنند.همچنین امکان خرید و دریافت خدمات به صورت اعتباری تا سقف 10 میلیون تومان در اختیار جوانان قرار می گیرد. لینک مربوط به سامانه کارت آتیه جوان و جزئیات این طرح در سایت وزارت ورزش و جوانان قرار داده شده است. امیدواریم جوانان بتوانند با هزینه کمتری نیازهای روزانه خود را تامین کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها