جاش دوهامل بازیگر43 ساله سینما، برای بازی در قسمت تازه مجموعه فیلم «ترانسفورمرها/ تغییرشکل دهندگان»، دوباره به ماجراجویی های این اکشن ماجراجویانه برمی گردد.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۹
دوهامل با «ترانسفورمرها» همراه می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، بازگشت دوباره دوهامل به این مجموعه فیلم در حالی است که او در قسمت اول نسخه احیا شده آن در سال 2014 حضور نداشت.

دوهامل با سه قسمت اول تا سوم سری اول این مجموعه فیلم در فاصله سال های 2008 تا 2011 همکاری کرد. کاراکتر او، نقشی در ماجراهای سری جدید فیلم نداشت.

اما خبر می رسد تهیه کنندگان «ترانسفورمرها» به این نتیجه رسیده اند که حضور کاراکتر ستوان کلنل لنوکس در ماجراهای سری تازه آن، لازم و ضروری است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، جاش دوهامل با بازی در نقش این ستوان ماجراجو در سه قسمت سری اول، تبدیل یه یکی از چهره های جوان مطرح روز سینما شد.

سازندگان فیلم زمانی که قصد احیای داستان آن را در سری جدید داشتند، توضیحی در باره حذف کاراکتر ستوان لنوکس ندادند. دوهامل هم در این ارتباط، به اظهار نظر نپرداخت.

قسمت دوم سری جدید فیلم که چند روزقبل نام کامل خود را پیدا کرد، ماه آینده جلوی دوربین می رود. این فیلم با نام «ترانسفورمرها: آخرین شوالیه» اکران عمومی خواهد شد.

در داستان این اکشن علمی تخیلی، کارامتر ستوان لنوکس به کمک کاراکتر سید ییگر با بازی مارک والبرگ می آید. آن ها با کمک روبات های فضایی مثبت، به جنگ روبات های فضایی منفی می روند.

مایکل بی کارگردان فیلم، یکی از تهیه کنندگان آن هم هست و آن را برای نمایش عمومی در تاریخ 23 ژوئن سال آینده میلادی، آماده می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها