آیا دوست دارید که گوشی هوشمند خود را در کمترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه هایی گزاف، به یک میکروسکوپ قدرتمند تبدیل کنید؟ اگر این ایده توجه شما را نیز به خود جلب کرده است پیشنهاد می کنیم در ادامه باتک شات همراه باشید، چرا که قصد داریم لنزهایی را معرفی کنیم که قادرند اسمارت فون شما را به یک میکروسکوپ دیجیتالی تبدیل کنند.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۶
می توانید موبایل خود را به یک میکروسکوپ تبدیل کنید

به گزارش جام جم کلیک ، این لنزها Blips نام دارند و همانند یک نوار بر روی اسمارت فون نصب می شوند و از آنجایی که بسیار سبک و کوچک هستند، مشکلی بابت حمل و نقل برایتان ایجاد نخواهند کرد.

شرکت سازنده این لنزها را در دو مدل عرضه خواهد کرد که مدل اول، یک لنز ماکرو 5 میلیمتری و مدل دوم نیز یک لنز میکرو با ضخامت 1.2 میلیمتر است. شما می توانید با استفاده از ماکرولنز، تصاویری HD با بزرگنمایی 10 برابر را ثبت کنید.

اما لنز میکرو می تواند گوشی شما را به یک میکروسکوپ دیجیتالی تبدیل کند و جزییات شی مورد نظر را با دقت یک هفت هزارم اینچ ثبت کند. نصب و استفاده از این لنزها نیز بسیار ساده است و می توان از نوارهای وی‍ژه ای که برای این منظور پیش بینی شده است، استفاده کرد.

شرکت سازنده هدف از طراحی این لنزها را استفاده در مراکز آموزشی همچون مدارس و یا انجام مطالعات عملی و دقیق عنوان کرد.

در حال حاضر این محصول برای جذب سرمایه اولیه در وب سایت کیک استارتر ثبت شده و گفته می شود در صورت تامین سرمایه 17 هزار دلاری مورد نیاز، مرحله تولید انبوه و عرضه آن از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

هم اکنون، علاقه مندان می توانند تنها با پرداخت 23 دلار یکی از صاحبان آینده این دو لنز باشند. گفته می شود در صورت تولید انبوه، این دو لنز در ماه سپتامبر به قیمت 46 دلار در بازار به فروش خواهند رفت.

در مجموع می توان گفت که این دو لنز می توانند برای علاقه مندان به دنیای عکاسی و آن دسته از افرادی که ذهن کنجکاوی در خصوص پی بردن به جزییات آن چه که در پیرامون خود می بینند، بسیار مفید و کاربردی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها