سرمربی تراکتورسازی با انتقاد از نحوه بازی تیم النصر برابر تیمش گفت که سرخ‌پوشان تبریزی توانایی حذف نماینده امارات در بازی برگشت را دارند.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۴
قلعه‌نویی: تیم‌های عربی زمین فوتبال را با بیمارستان اشتباه گرفته‌اند

به گزارش جام جم ورزشی ، امیر قلعه‌نویی بعد از شکست چهار بر یک تیمش برابر النصر امارات، درباره این دیدار گفت: بازی عجیبی را شاهد بودیم و النصر با آوردن چهار توپ روی دروازه ما، به چهار گل رسید. مالکیت توپ در اختیار ما بود ولی فرصت ها را براحتی از دست دادیم. به هرحال فوتبال است و از این اتفاقات در آن رخ می دهد. ما تیم قدرتمندی هستیم و امیدوارم در تبریز با ارایه یک بازی منطقی این شکست را جبران کنیم.

وی در ادامه با انتقاد از داوری این دیدار و عملکرد بازیکنان النصر اضافه کرد: اگر فوتبال آسیا به دنبال پیشرفت است، باید از این وضعیت خارج شود. متاسفانه تیم های عربی تنها یاد گرفته اند که خود را روی زمین بیاندازند و زمین فوتبال را با بیمارستان اشتباه گرفته اند. از طرفی در این دیدار یکی از بدترین روزهای داوری را دیدم. داوری واقعا ضعیف بود و با این وضعیت فوتبال آسیا پیشرفت نمی کند.

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تیمش در دفاع، بیان کرد: نظم دفاعی ما امروز خوب نبود و بازیکنان به نکاتی که به آنها گفته بودیم توجه نکرده بودند ولی همه این مطالب یک طرف و داوری این بازی هم یک طرف. من به تیمم اطمینان دارم و مطمئنم که در تبریز می توانیم به رقابت ها برگردیم. ما در تبریز تماشاگران خود را داریم و باید از الان به بازی برگشت فکر کنیم. در تبریز باید در کار دفاعی بهتر عمل کنیم و در حمله انتحاری بازی کنیم. امیدوارم در بازی برگشت شاهد اینگونه داوری ها نباشیم و عدالت بیشتری در قضاوت ببینیم. همانطور که گفتم ما می توانیم این نتیجه را در تبریز جبران کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا همانطور که گفته بود باید در مقابل النصر هم با گرما و هم با این تیم روبه رو می شد، گفت: هوا خوب بود ولی نتوانستیم خط هافبک النصر را از کار بیاندازیم. به هرحال این ها جزوی از فوتبال است و دیدیم که برزیل هم در خانه چگونه مغلوب آلمان شد. با این همه امیدواریم تا این تیم را در تبریز شکست دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرهاد
-
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
۰
۰
جالبه سرمربی تراكتور تو آسیا داره بازی میكنه اونوقت فكر سهمیه سال بعده!!!! تو اگر بلدی همین الان واسه تیمت یه كاری انجام بده.....!!!!

نیازمندی ها