حجت الاسلام ابراهیمی تشریح کرد

آبشخور شبه‌افکنی‌های فائزه هاشمی از کجاست؟

واکنش‌ها به انتشار عکس‌هایی از فائزه هاشمی با بهائیان همچنان ادامه دارد. در همین راستا دیروز آیت‌الله محمدعلی تسخیری، منتخب مردم تهران در پنجمین دوره مجلس خبرگان دیدار فائزه هاشمی‌ با بهائیان را محکوم کرد و گفت: این حرکت دهن‌کجی به دین اسلام و نظام اسلامی است و باید از جهات قانونی با آن برخورد شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۶۳

همچنین به گزارش تسنیم، احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید پشت پرده‌های ارتباط و دیدار دختر آقای هاشمی با سرکرده جریان‌های وابسته به اسرائیل در قالب بهائیت
روشن شود.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در صفحه اینستاگرامش تاکید کرد: «استعمار پیر انگلیس، سه فرقه و مذهب جعلی را در میان مسلمانان ساخته است: بهائیت را در میان شیعیان، وهابیت را در میان اهل سنت و صهیونیسم را در سرزمین فلسطین و منطقه خاورمیانه تا با این اقدام تفرقه و شکاف را بین مسلمانان و ناامنی را در منطقه به‌وجود آورند. امروز هم این حمایت‌ها بیش از گذشته و علنی است. آمریکا نیز، نزدیک‌ترین ارتباط را در منطقه با اسرائیل و عربستان که مرکز وهابیت است، دارد و بی‌محابا از بهائیت هم دفاع می‌کند. حمایت از این مذاهب جعلی جنبه انسانی و حقوق بشری ندارد و اگر کسانی در ایران با این مذاهب جعلی ارتباط برقرار کنند، جنبه سیاسی دارد و معنای علامت دادن به استعمار پیر و آمریکا می‌دهد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها