گل‌محمدی: مساوی هم نتیجه خوبی است

تلاش ذوب‌آهن برای صعود

ذوب‌آهن در حالی امشب گام به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد که یحیی گل‌محمدی معتقد است، کسب نتیجه مساوی در زمین‌العین یک شروع خوب محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۱

پس از آن‌که شب گذشته تراکتورسازی در آغاز مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت، امشب دیگر تیم موفق کشورمان در این رقابت‌ها یعنی ذوب‌آهن اصفهان نیز به میدان می‌رود. ذوب‌آهن که در مرحله گروهی با 14 امتیاز و بدون باخت و با 12 گل زده و فقط دو گل خورده بالاتر از تیم‌های لخویای قطر، النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان در صدر گروه دوم این رقابت‌ها ایستاد، به لطف این درخشش و صدرنشینی در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی مهمان تیم دوم گروه چهارم یعنی العین امارات شد تا دیدار برگشت را در زمین خودی برگزار کند.

با این حال العین امارات که در مرحله گروهی دو باخت را پذیرفت و با ده امتیاز به‌دلیل بازی مستقیم پس از الجیش قطر در رده دوم گروه ایستاد، تیمی است که سابقه درخشش در بالاترین سطح فوتبال قاره را دارد و حریف آسانی محسوب نمی‌شود. در آستانه این بازی یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن گفت: یک جنگ تمام‌عیار پیش رو داریم. العین تیم بسیار خوبی است و بازی با این تیم بسیار سخت خواهد بود. العین بازیکنان خلاق زیادی دارد و تیمی است که از کمترین فضا نهایت استفاده را می‌برد، اما بازیکنان ما می‌دانند که در این بازی باید تمرکز خود را بی‌نهایت حفظ کنند. او افزود: آنچه مشخص است این که اگر بتوانیم در این بازی یک نتیجه مساوی هم کسب کنیم، نتیجه‌ای خوب برای ما محسوب می‌شود. ما فرصت جبران نتیجه را در اصفهان داریم، با وجود این بازی رفت بخش بسیار مهمی از صعود ما را رقم خواهد زد بنابراین با تمام تمرکز و جنگندگی به میدان می‌رویم.

این دیدار از ساعت 20 و 10 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

در دیگر بازی‌های امروز شاندونگ لیوننگ به مصاف سیدنی می‌رود و اوراوارد پذیرای اف‌سی سئول است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها