رئیس جدید رسانه ملی گفت: مقابله رسانه ای با دشمنان در عرصه پرمخاطره جنگ نرم بر دوش سازمان صدا و سیما و همه کارکنان رسانه ملی است.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۸
رئیس جدید رسانه ملی و اولویت‌های صداوسیما

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی عسکری در مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید رسانه ملی با سپاس از اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایشان، از زحمات دکتر سرافراز در مدت خدمتش تشکر و قدردانی کرد و گفت: رویارویی اصلی دنیای امروز نه جنگ های نظامی بلکه رویارویی رسانه هاست و نبرد رسانه ای بزرگی امروز در دنیا مطرح است و کسانی که دارای توانمندی های رسانه ای بزرگ و بالاتری هستند در میدان رقابت موفق تر جلوه می کنند.

وی گفت: نظام استکباری برای انتقام گیری از ملتی که انقلاب بزرگ اسلامی را پدید آورده از رسانه ها استفاده کرده است و می بینیم که چه حجمی از خصومت و موارد رسانه ای که برای تخریب فرهنگ، جوانان و خانواده های بزرگ ایران به کار می بندند تا هویت ملت ایران را تغییر دهند و این نوعی انتقام جویی از مردم انقلابی، سلحشور و مقاوم ایران است.

دکتر علی عسکری ، کارکنان رسانه ملی را راهبردی ترین بخش در سازمان صدا و سیما دانست و تاکید کرد: قدرت صدا و سیما در انسان هایی است که در جای جای این رسانه کار می کنند و از استودیوها،‌ پیش تولید، سر صحنه های تصویربرداری تا قله هایی که فرستنده های سازمان در آن قرار دارد حضور دارند.

رئیس جدید رسانه ملی گفت: تمام این زنجیره عظیم صدا و سیما، انسان های ذی قیمت و یکایک آنان ارزشمند هستند و از همه آنان قدردانی و تکریم می کنم و وظیفه خود می دانم برای غنای آن و رشد و گسترش و توسعه آن تلاش کنم.

رئیس جدید سازمان صدا و سیما همچنین رسانه ملی را همکار همه قوای نظام دانست و گفت: عمق بخشی به تولیدات رسانه ای، تعمق دین باوری و ارزش های اخلاقی، مواجهه هنرمندانه و هوشمندانه با موضوعات اجتماعی، نگاه محبت آمیز و کرامت آمیز به مخاطبان و آحاد ملت ایران، تولیدات فاخر و هنرمندانه و پر جاذبه رسانه، پاسخگویی به میل، مصلحت و نیاز مخاطبان و رضایتمندی آنان، تولید، انتقال و انتشار صدا و تصویر با کیفیت بالا و بالأخره نمایش جمال زیبای ملت ایران و تلاش در جهت رشد و خلق همه مزیت های رسانه ای به دست نیروهای خدوم و فرهیخته در سازمان صدا و سیما قابل تحقق است و باید برای به حرکت درآوردن توانمندی های عرصه فرهنگ و هنر در این سازمان تلاش بیشتری کنیم.

آقای علی عسکری گفت: حضور تهیه کنندگان بزرگ، کارگردانان با ظرفیت و چیره دست، هنرمندان عرصه رسانه در خلق آثار بزرگ سریال ها و فیلم های فاخر از مأموریت های سازمان صدا و سیماست.

وی افزود: رسانه ملی عضوی غیرقابل انفکاک از خانواده نظام اسلامی و در تعامل با حاکمیت و دولت اسلامی است و در دستیابی به آرمان های ملت ایران است که خود را می یابد و معنا می بخشد.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: تعامل و همکاری و حمایت همه جانبه از قوای سه گانه، حمایت قاطع از فعالیت های دولت در دستیابی به اهداف بلند نظام و ایجاد امید و نشاط در جامعه، بیان پیشرفت های روزافزون کشور عزیزمان ایران، پرهیز از سیاه نمایی ها، تأکید بر وحدت ملی و پرهیز از شکاف و دو قطبی شدن جامعه، دستیابی به شعار متعالی عدالت و پیشرفت، شکل دهی به رقابت و مقاومت رسانه ای هوشمندانه و کمک به تبدیل شدن نظام اسلامی به یک قدرت بزرگ جهانی و دستیابی ملت ایران به آرمان ها و آرزوهای خود از محورهای مورد تأکید رسانه ملی در دوران جدید خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها