آیا فیلم‌هایی را که از روی سایت‌های اینترنتی دانلود می‌کنیم می‌شود روی DVD رایت کرد که در دستگاه‌های پخش DVD نیز قابل پخش باشند؟
کد خبر: ۹۰۵۷۱۷
رایت فیلم روی دی وی دی

البته بدون هیچ‌گونه دخل و تصرف داخل فیلم و با همان کیفیت اولیه این کار انجام شود. منظور از دخل و تصرف این است که وقتی با نرم‌افزار نرو اکسپرس (Nero Express) و در حالت دیتا، فیلم را اضافه و بعد رایت می‌کنیم منوی دست‌سازی به آن اضافه می‌شود و کیفیت فیلم هم خیلی پایین می‌آید. اگر فرمت فیلم‌ها را تغییر دهم نیز دستگاه پخش DVD پیغامی مبنی بر عدم شناسایی فیلم را نمایش می‌دهد.

کیفیت اصلی فیلم‌های موردنظر من Bluray و DVDrip و در فرمت MKV و AVI است.

کلیک: در پاسخ به این پرسش باید به چند نکته توجه داشته باشید.

نکته اول این‌که دستگاه شما پخش خانگی دیسک‌های DVD با قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های استاندارد دیسک‌های DVD ویدئو است و این در حالی است که برخی دستگاه‌های جدید از فرمت‌های MKV و AVI نیز پشتیبانی می‌کنند و برای مشاهده ویدئوهای دانلودی روی این دستگاه‌های جدید تنها کاری که باید انجام دهید رایت اطلاعات دانلود شده روی دیسک موردنظر بدون تغییر فرمت به‌صورت دیتاست.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید تفاوت الگوریتم‌های فشرده‌سازی فایل‌های ویدئویی است. باتوجه به این‌که دستگاه شما قادر به پخش فرمت‌های MKV و AVI نیست بناچار ‌باید عملیات تبدیل از این فرمت‌های فشرده به فرمت استاندارد را اجرا کنید که مسلما این تبدیل فرمت با افزایش حجم همراه خواهد بود. پس باتوجه به این‌که افزایش حجم نیز فقط در حد ظرفیت یک دیسک دی‌وی‌دی 4.7 گیگابایتی امکان‌پذیر است، کاملا طبیعی است که کیفیت فیلم تبدیل شده نسبت به فیلم اولیه که از الگوریتم‌های جدید فشرده‌سازی کمک گرفته کمتر خواهد شد. پس اجرای عملیات تبدیل فرمت در ظرفیت محدود، بدون افت کیفیت غیرممکن است.

و اما در پاسخ به بخش آخر پرسش شما در رابطه با ایجاد منو روی DVD رایت شده نیز این منو اختیاری است و شما می‌توانید با غیرفعال کردن گزینه موردنظر در نرم‌افزار Nero Express ایجاد آن را غیرفعال کنید. در ادامه نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم از نرم‌افزار Wondershare DVD Creator برای ساخت دیسک‌های DVD قابل پخش در دستگاه‌های پخش خانگی کمک بگیرید، زیرا این نرم‌افزار با سرعت بسیار بالا و پشتیبانی از فرمت‌های MKV و AVI شما را قادر می‌کند با کمترین افت کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان، فیلم‌های خود را روی دیسک‌های DVD قابل پخش در دستگاه‌های خانگی رایت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها