آن هاتاوی بازیگر اسکار گرفته سینما، با «به گل نشسته» وارد یک دنیای درام می شود. این فیلم با نگاهی به یک نمایش موفق صحنه ای به همین نام ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۹
هاتاوی «به گل نشسته» تازه سینما!

به گزارش جام جم آنلاین ، هاتاوی سال قبل در نمایش صحنه ای بازی کرد و تحسین منتقدان تئاتری را با بازی در نقش یک خلبان زبردست نیروی هوایی برانگیخت.

این بازیگر به تهیه کنندگان نمایش پیشنهاد دادنسخه سینمایی آن را هم تولید کنند. این پیشنهاد با موافقت آن ها روبرو شد و حالا، دو طرف با همکاری هم این فیلم را تولید می کنند.

آن هاتاوی در کنار بازی در نقش اصلی نسخه سینمایی «به گل نشسته»، به عنوان تهیه کننده هم با آن همکاری خواهد داشت. عوامل اصلی تولید فیلم سینمایی، همان عوامل نسخه تئاتری هستند.

به این ترتیب، جرج برانت نویسنده نمایش تئاتری به گل نشسته، کار نگارش فیلم نامه اقتباسی فیلم را انجام خواهد داد. هاتاوی این روزها در جست و جوی کارگردان مناسبی برای نسخه سینمایی است.

بعید به نظر می رسد جولی تیمور کارگردان نسخه تئاتری، به عنوان کارگردان با نسخه سینمایی آن همکاری کند. وی ترافیک کاری تئاتری خود را، عامل اصلی این موضوع اعلام کرده است.

به نوشته امپایر آنلاین، هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری «به گل نشسته» تعیین نشده است. اما قرار است این فیلم، برای پائیز سال آینده میلادی به روی پرده سینماها برود.

سازندگان این درام پرتنش اجتماعی امیدوارند نمایش عمومی آن در فصل فیلم های اسکاری، آن را در رشته های اصلی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها