لوازم الکترونیکی هم چون گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های همراه اغلب از لحاظ مسائل ایمنی قابل اعتماد هستند زیرا تولیدکنندگان پیش از عرضه این محصولات به بازار، تست‌های مختلفی را روی آنها انجام می دهند. در هر حال هر از چند گاهی یکی از بخش‌های این دستگاه‌ها دچار اختلال می‌شود و ممکن است به اثر افزایش بیش از حد دما، دستگاه دچار آتش سوزی شود و خسارات جبران ناپذیریری را به بار آورد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۱
گلکسی S6 اج پلاس باز هم آتش گرفت

به گزارش جام جم کلیک ، گوشی های هوشمند یکی از این نوع محصولات الکترونیکی هستند که گاهی خبر آتش گرفتن آنها خبرساز می‌شود. اگرچه حوادثی که منجر به آتش گرفتن یا ذوب شدن اسمارت فون‌ها به دلیل داغ شدن بیش از حد اجزای داخلی می‌شوند، نادر هستند، در هر حال اتفاق می‌افتند و گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ یکی از همین محصولات است.

هفته پیش با خبر شدیم که یکی از گوشی‌های گلکسی اس 6 اج پلاس شرکت سامسونگ حین شارژ شدن با استفاده از شارژر گلکسی اس 3، دچار آتش سوزی شده است. اکنون یکی دیگر از مشتریان سامسونگ گزارش داده که گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس او نیز دچار آتش سوزی شده است. البته بر خلاف مورد قبلی، گوشی این کاربر در حال شارژ شدن نبوده است. البته لازم به ذکر است که این گوشی بلافاصله پس از جدا کردن شارژر دچار این حادثه شده است و شارژر مورد استفاده تولید شرکت‌های سوم شخص نبوده و همان شارژری بوده است که درون جعبه گوشی قرار داشته است. این کاربر گلکسی اس 6 اج پلاس خود را به تازگی از اپراتور اسپرینت خریداری کرده بود.

به گفته این کاربر دلیل اصلی جدا کردن گوشی از شارژر افزایش دمای بیش از حد آن بوده است. این کاربر پس از جدا کردن گوشی از شارژر آن را روی تخت خود قرار می‌دهد و درنتیجه همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، آتش گرفتن گوشی منجر به آتش گرفتن بخشی از ملافه تخت نیز شده است.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها