شنیده می‌شود یکی از بازیکنان لیگ برتری که بسیار مستعد بود و حالا تا مرز نابودی رفته، به لطف سرمربی سابقش توانسته دو خانه در تهران بخرد. این لطف مربی باعث شد تا این بازیکن حالا به آینده امیدوارتر باشد.
کد خبر: ۹۰۵۵۵۳

شنیده می‌شود یکی از بازیکنان تیم ملی که اخیرا خانه‌ای مجلل در یکی از مناطق تهران خریده، نزدیک بود چکش برگشت بخورد و برایش دردسرساز شود. او لحظه آخر توانست به هر شکلی که شده، این چک را پاس کند.

شنیده می‌شود حنیف عمران‌زاده از همین حالا در فهرست سیاه استقلال در فصل آینده است. پرویز مظلومی در بین دو نیمه بازی صبا هم به این بازیکن پرید و گفت: «آرزو به دل ماندیم یا جا نمانی، یا دریبل نخوری. هر مهاجمی می‌خواهد از تو عبور کند، نه نمی‌گویی!»

شنیده می‌شود همسر رضا قوچان‌نژاد به ایران بازگشته و قصد دارد شکایت خود و همسرش را از یکی از نشریات به دلیل انتشار عکس عروسی‌شان پیگیری کند.

شنیده می‌شود پس از آن‌که افشارزاده از رای محرومیت مهدی رحمتی مطلع شد، با مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال تماس گرفت و به او گفت جریمه مالی این بازیکن را زیاد کنند و محرومیتش را کم!

شنیده می‌شود بعد از بازی راه‌آهن، در رختکن پرسپولیس رامین رضاییان و امید عالیشاه دو بازیکن پرسپولیس که با هم قهر بودند، با دخالت حاضران آشتی کردند و به مشکلات خود پایان دادند.

شنیده می‌شود علی پروین به صورت تلفنی با یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن صحبت کرده و به او گفته است به حاشیه‌ها توجهی نکند. در این تماس تلفنی پروین حتی به یحیی گفته که تیمش مرد و مردانه مقابل استقلال خوزستان بازی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها