انصاری‌فرد: گلم به پاناتینایکوس را دوست دارم

مصدومیتم چیز خاصی نیست

کریم انصاری‌فرد مهاجم پانیونیوس که در پلی‌آف لیگ یونان برای حضور در لیگ قهرمانان و یورو لیگ هم با گلزنی کارش را شروع کرد، می‌گوید: «در بازی با پاناتینایکوس متاسفانه بدشانس بودم. در نیمه اول از میانه‌های زمین حریف حرکت تندی انجام دادم و از زاویه بسته شوتی زدم که با اختلاف خیلی کم به بیرون رفت. در نیمه دوم هم یک موقعیت تک به تک داشتم که دروازه‌بان حریف با خوش‌شانسی آن را گرفت.» انصاری‌فرد درباره گلزنی‌اش می‌گوید: «گلی را که به پاناتینایکوس زدم، دوست دارم. دروازه‌بان آنها فکر نمی‌کرد من به توپ برسم اما با استارتی که زدم توانستم توپ را از جلوی دستانش بزنم. خودم این گل را خیلی دوست دارم.»
کد خبر: ۹۰۵۵۴۷

انصاری‌فرد درباره مصدومیتش و تعویض در این مسابقه هم می‌گوید: «در تمرین پانیونیوس کمرم آسیب دید. قبل از مسابقه بهتر بودم اما در زمین باز هم احساس درد کردم که به همین دلیل تعویض شدم وگرنه کادر فنی نظرش این بود که تا آخر بازی در زمین باشم.»

او درباره شرایط فعلی‌اش توضیح می‌دهد: «خدا را شکر خیلی بهتر هستم. از کمرم عکس گرفتم و مشخص شد چیز خاصی نیست. الان کاملا خوب هستم و مشکلی برای بازی کردن ندارم.» بهترین بازیکن پانیونیوس در فصل جاری لیگ یونان، در پایان درباره بازی با پائوک می‌گوید: «فردا در دومین بازی پلی‌آف با پائوک بازی می‌کنیم. این تیم را در آخرین بازی شکست دادیم و امیدواریم این بار هم برنده باشیم. بازی سختی است و من هم برای حضور در این بازی مشکلی ندارم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها