فقط جای پدرم در جشن قهرمانی خالی بود

ویسی: سپاهان به کمک من نیاز دارد

عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان شب گذشته به برنامه 90 رفت و حرف‌هایی درباره فصل مهیجش با این تیم به زبان آورد. بی‌شک ویسی بهترین مربی این فصل لیگ ایران بود؛ چراکه استقلال خوزستان را برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها قهرمان لیگ برتر کرد. او قبل از حضور در این برنامه گفت: یکی از نکات خوبی که امسال فشار را از روی استقلال خوزستان برداشت، این بود که همه می‌گفتند استقلال و پرسپولیس قهرمان می‌شوند. در واقع تمام نگاه‌ها معطوف به این دو تیم بود و ما توانستیم در آرامش کار خودمان را بکنیم.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۶

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که جشن قهرمانی چطور بود، افزود: خیلی خوب بود. فقط جای یک نفر در جشن قهرمانی خالی بود؛ پدرم. دوست داشتم او هم در این مراسم حضور داشت. پدرم همیشه دوست داشت یک روز قهرمان لیگ برتر شوم. این اتفاق حالا در شرایط افتاده که پدرم دیگر در بین ما نیست.

ساز جدایی کوک شد

ویسی در پاسخ به این که آیا در استقلال خوزستان ماندنی است، عنوان‌کرد: چنانچه کارهای لازم برای تیم در راه مسابقات آسیا انجام شود و مسئولان تیم به وضعیت فعلی قانع نباشند، ماندگار خواهم بود؛ در غیر این‎ صورت سپاهان مقصد بعدی من است و امیدوارم فصل بعد هرجا که بروم، مردم خوزستان نیز به انتخابم احترام بگذارند و از من دلگیر نشوند.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا دلیل تمایلش برای رفتن به سپاهان، ترس از این‎ است که فصل بعد در استقلال خوزستان رتبه‎ای پایین‎تر از قهرمانی کسب کند یا واقعا فکر می‎کند می‎تواند رتبه بد سپاهان در این فصل را ارتقا دهد، گفت: مطمئن باشید مسئولان تیم دیگر از ما قهرمانی نمی‎خواهند و من نیز از این‌که سال بعد نتوانم در کورس قهرمانی با استقلال خوزستان باشم، نمی‎ترسم، اما باید بگویم که سپاهان در حال حاضر به کمک من نیاز دارد و من نیز نان و نمک این تیم را در گذشته خورده‎ام، کما این‎که من سه چهار پیشنهاد دیگر هم دارم که اصلا به آنها فکر هم نکرده‌ام. بنابراین چون سپاهان به کمک من نیاز دارد، باید تمام وجودم را بگذارم تا به این تیم کمک کنم .

باقریان: ویسی گزینه اول ماست

به دنبال صحبت‌های عبدالله ویسی، اصغر باقریان، مدیرعامل باشگاه سپاهان هم از او به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری این تیم اصفهانی یاد کرد و گفت: تا دو، سه روز دیگر وضعیت حضور ویسی در سپاهان مشخص خواهد شد. ما بجز ویسی با هیچ مربی دیگری مذاکره نداشته‌ایم، اما اگر بحث حضور ویسی در تیم سپاهان منتفی شود، سراغ گزینه‌های دیگر خواهیم رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها