بیانیه خاخام‌های صهیونیست؛

مرگ، سزای تمامی فلسطینیان است

در شصت و هشتمین سالگرد روز نکبت و تشکیل رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، فلسطینی‌ها همچنان نام فلسطین را فریاد می‌زنند و برای آن جان می‌دهند، تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری اعلام کرد: ده‌ها خاخام صهیونیست در جلسه‌ای که اخیرا برگزار شد، مقرر کردند فلسطینیان عامل عملیات‌های استشهادی، حقی برای زندگی ندارند.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۶

به گزارش خبرگزاری ها، در پایان این نشست خاخام‌های صهیونیست خواستار کشتار تمامی فلسطینیانی شدند که عملیات‌های شهادت‌طلبانه انجام می‌دهند. خاخام‌های صهیونیست اعلام کردند: حتی آن دسته از فلسطینی‌هایی که به آسیب زدن اسرائیلی‌ها هم فکر می‌کنند، باید کشته شوند.

این اظهارات بیانگر سخنانی است که مئیر داگان، رئیس سابق موساد درباره مخالفان اسرائیل گفته است. وی گفت: اسرائیل بر آن است تا تمامی مخالفان خود را در سراسر جهان به نحوی از میان بردارد.

اظهارات صهیونیستی و نژادپرستانه این خاخام‌ها در حالی است که اخیرا یونیسف در گزارشی به هدف قرار دادن کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی پرداخته است.

در سال 2014 که خونبارترین سال عنوان شده، در واقع 574 کودک در مناطق اشغال شده فلسطین کشته شده‌اند که 556 نفر از این قربانیان فقط مربوط به غزه است. بنابر این، ما درباره یک حمله سیستماتیک به کودکان فلسطینی سخن می‌گوییم. ویرانی منازل فلسطینی‌ها، 126 هزار کودک را در مناطق فلسطینی در غزه و در کرانه باختری تحت‌تاثیر قرار داده است.

بیانیه خاخام‌های اسرائیلی و کشتار کودکان فلسطینی نشانگر یک برنامه منظم برای از بین بردن نسل آینده فلسطینی است. بارها در گزارش‌های محرمانه سازمان‌های حقوق بشری نسبت به کشتار سیستماتیک کودکان فلسطینی برای مقابله با افزایش جمعیت آنان از سوی اسرائیل هشدار داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها