ایوب آقاخانی از بازتولید مجدد نمایش «کسوف» با بازی حمیدرضا آذرنگ و نسیم ادبی خبر داد و این نمایش را دارای نگاهی انسانی به مردم کشور افغانستان دانست.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۸

به گزارش مهر، ایوب آقاخانی، نویسنده و کارگردان تئاتر درباره اجرای مجدد نمایش «کسوف» گفت: نمایش «کسوف» که پیش از این سال 89 در تالار قشقایی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته بود، قرار است مجددا از نیمه خرداد در تماشاخانه باران روی صحنه برود.

او ادامه داد: نمایش با حضور همان بازیگران قبلی یعنی نسیم ادبی، حمیدرضا آذرنگ و خودم اجرا می‌شود. این اولین بار است که تن به بازتولید نمایشی می‌دهم و در واقع این نمایش تجدید خاطره گروه با اجرای موفق این اثر نمایشی است که همه ما دوستش داریم.

این اجرا با تغییر در ساختار و متن نمایشنامه اجرا می‌شود و فقط به دلیل تغییر سالن تغییرات اندکی در طراحی و میزانسن اثر به وجود آمده است.

کارگردان «سه‌گانه پاریسی» پس از اتفاق تلخی که برای «ستایش» کودک افغانستانی در ایران رخ داد، تصمیم به بازتولید این نمایش گرفته است.

نمایش «کسوف» از 16 خرداد ساعت 21 در تماشاخانه باران به صحنه می‌رود. این نمایشنامه جایزه بهترین نمایشنامه سال 89 را از جشن خانه تئاتر دریافت کرده است. بتازگی نیز کتاب «ماه بر ترک اسب پیر» نوشته ایوب آقاخانی که مجموعه چهار نمایشنامه مونولوگ است، توسط انتشارات کتاب کوله پشتی منتشر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها