چهارمین دورهمی دوستانه دِوو سواران از سراسر ایران در پارک آبشار تهران برگزار شد

زمانی برای احوالپرسی از دِووها

چهارمین دورهمی دوستانه علاقه‌مندان به محصولات خودروسازی «دِوو» در ایران، 16 و 17 اردیبهشت برگزار شد. این همایش دو روزه در محل پارکینگ شماره 3 پارک آبشار تهران با حضور جمع کثیری از مالکان محصولات این شرکت خودروسازی با شعار «تنظیم موتور= هوای‌پاک» شکل گرفت. شرکت کنندگان در این دور همی از ساعت 3 بعد‌ازظهر پنجشنبه 16 اردیبهشت بتدریج در محل همایش حاضر شدند و خودروها به تفکیک مدل در گوشه‌ای از پارکینگ جای گرفتند. اسپرو، سی یلو، ریسر و در نهایت نوبیرا از جمله محصولاتی از کمپانی دوو موتورز کره جنوبی بود که در این همایش حضور داشتند.
کد خبر: ۹۰۵۳۶۵

لازم به ذکر است عمده خودروهای موجود در پارکینگ را «دوو اسپرو» در انواع اتوماتیک و دنده‌ای مربوط به سال‌های 1992، 1993 و 1994 میلادی تشکیل می‌داد و انواع سی یلوهای وارداتی و مونتاژ ایران در رنگ‌ها و وضعیت‌های متنوع نیز بین خودروها به چشم می‌خورد. در واقع این دور همی دوستانه که با هماهنگی از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته بود، از ساعت 3 بعد‌ازظهر روز پنجشنبه 16 اردیبهشت با گپ و گفت پیرامون محصولات این خودروساز شروع و پس از پایان چیدمان خودروها برای عکاسی، فضایی برای استراحت و اسکان شرکت‌کنندگان در این دورهمی
فراهم شد.

با تکمیل جمعیت شرکت‌کننده در این همایش و در نتیجه پذیرایی و مراسم شام، شب‌نشینی و بحث‌های تخصصی اعضا تا بامداد روز جمعه ادامه داشت و صبح روز بعد با حرکت کاروان دوو سواران ایران از پارک آبشار به سمت پارک چیتگر و ثبت چند عکس یادگاری دسته‌جمعی در آن محل، چهارمین دورهمی دوستانه این گروه نیز به پایان رسید. آشنایی بیشتر مصرف‌کنندگان با مسائل فنی محصولات دوو، تنظیم و تعمیر خودروهای شرکت‌کننده و همچنین کمک برای تامین قطعات یدکی، از‌جمله مهم‌ترین اهداف این دورهمی به‌شمار می‌رفت. یکدلی، دوستی، همکاری و صمیمیت از جمله مشخصه‌های بارز شرکت‌کنندگان در این مراسم بود.

معید حمیدی‌‌

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها