نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که در رقابت با مهدی تاج شکست خورد، درباره نامه اعتراض‌آمیزش به دبیر مجمع فدراسیون فوتبال توضیح داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۶۴
آجرلو: مشروعیت انتخابات زیر سوال است/ نمی‌خواستم از واژه کودتا استفاده کنم

به گزارش جام جم ورزشی ، مصطفی آجرلو نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد که خواهان رسیدگی به موضوع 5 رای انتخابات فدراسیون فوتبال است که او آن‌ها را "باطله" می‌داند و به همین جهت نامه‌ای خطاب به دبیر مجمع فدراسیون فوتبال نوشته است.

آجرلو در این رابطه گفت: از اینکه رسانه‌ها در ایران بیدار هستند و با دقت بالای خود بر روند امور نظارت می‌کنند و پیگیری آن‌ها باعث شد که بخشی از آنچه رفتارهای غیر قانونی و فرادستی در انتخابات نامیده می‌شد عیان شود، خوشحالم. پس از انتخابات فضای ایجاد شده برای یک نامزد را حاصل دخالت معاون اول رییس جمهور و وزارت ورزش دانسته‌ام و اعتراض خود را اعلام کردم.

وی مدعی شد: در آن زمان برخی از دوستان به من توصیه کردند که از واژه کودتا در انتخابات فدراسیون فوتبال استفاده کنم اما من واقعا نمی‌خواهم از این واژه استفاده کنم و ترجیح می‌دهم به همان ساماندهی آرا و فشار برای پیروزی یک نامزد اشاره کنم که البته شاهد چنین ساماندهی در حکم وزیر ورزش برای رییس فدراسیون فوتبال بودیم. به نظرم برای اهل اشاره و نظر، این حکم حاوی تمام واقعیت‌ها درباره این انتخابات است.

نامزد ناکام ریاست فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: یکی از نشانه‌های این ساماندهی در 5 رایی نمایان شد که خوشبختانه توسط رسانه‌ها پرده از آن برداشته شد. از همین رو نامه‌ای خطاب به دبیر مجمع نوشتم و از ایشان خواستم که به موضوع رسیدگی کند. همچنین از سازمان بازرسی کل کشور و هیات رییسه مجمع فدراسیون هم که شامل ناظران انتخابات است، می‌خواهم که این موضوع را بررسی کنند.

آجرلو ادامه داد: بروز این اتفاق و باطل شدن برخی آرا باعث می‌شود که مشروعیت انتخابات زیر سوال برود و از همین رو لازم است که مسئولان به سرعت نسبت به این شبهه واکنش نشان دهند. طبق بند 4 ماده 22 اساسنامه، تخلفاتی صورت گرفته که برخی از حقوقدانان هم بر آن تاکید دارند.

او در پایان گفت: وجود رسانه‌ها اجازه نمی‌دهد که تخلفات در فوتبال پنهان بماند و این باعث خشنودی است و ما را به آینده امیدوار می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها