بی‌تدبیری و یأس از عوامل تمایل به استعمال مواد مخدر است که متأسفانه آثار زیانبار فراوان ناشی از آن، سلامت همه افراد و جامعه را به‌شدت تهدید می‌کند بنابراین لازم است مسئولان محترم با فرهنگسازی‌های مستمر و مفید و قرار دادن تسهیلات ویژه برای درمان اعتیاد و ترک سیگار، از شیوع و گسترش این معضل در جامعه جلوگیری کنند. 263...0938
کد خبر: ۹۰۵۲۷۵

از شما خواهش می‌کنم در مورد دوستی‌های مجازی، داستان‌های بیشتری چاپ کنید که یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جامعه شبکه‌های مجازی است.

ریحانه از قم

تپش : هر هفته تلاش کردیم مطلبی درمورد دوستی‌های اینترنتی و خطرات آن در تپش چاپ کنیم .

لطف کنید از پیامدهای منفی دوستی‌های خیابانی بیشتر توضیح دهید. در ضمن من 16 سال همراه با تپش زندگی کرده ام .

محمدرضا گمرکچیان از شیراز

می خواهم در مورد کلاهبردارانی که سابقه داشته و هر روز یک شگرد تازه دارند و قانون نمی‌تواند برخورد مناسب با‌ آنها داشته باشد اطلاعات بدهم تا با چاپ آن، کسی در دامشان نیفتد.

553...0912

من 12سال است که تپش می‌خوانم، اما هیچ وقت پیام من را چاپ نکردید. بیشتر در مورد دوستی‌های خیابانی که باعث سرشکستگی خود شخص و خانواده می‌شود، گزارش چاپ کنید.

رضا از خرم‌آباد

مدت‌هاست که ضمیمه تپش را می‌خوانم. از شما سروران عزیز کمال تشکر را دارم.

محمد عظیمی از شهرستان ملکان

با خواندن مطالب مربوط به قتل ستایش‌، بارها اشک ریختم. کاش هرچه زودتر مسئولان ریشه‌یابی کنند که دیگر چنین فجایعی رخ ندهد.

758...0938

روزنامه شما یک جورایی هووی من به حساب می‌آید. همسرم سال‌هاست که از طرفداران پر و پا قرص تپش است طوری‌که از اول هفته تا آخر هفته ما با جام‌جم می‌گذرد. نون شبشم جام‌جم است. به اندازه یک تپه تپش در خانه ماست.

129..093

مطالبتون همیشه عالی و خواندنی است. اگر می‌شود مطلبی درباره این‌که چگونه می‌توانیم کارآگاه جنایی و بازرس صحنه قتل شویم مطلب بگذارید چون من علاقه زیادی به این شغل‌ها دارم و می‌خواهم بدانم چگونه باید به آن برسم.

معصومه گلی پور16 ساله از کرمانشاه

من راننده کامیون هستم و بیشتر وقتم را موقع بارگیری و تخلیه تپش می‌خوانم. خواهشمندم در مورد داعش و جنایت این گروه تکفیری بنویسید.

غلام ساوخی از نکاء روستای درم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها