عمو و برادرزاده جوان که متهم هستند زن آشنا را در رستورانی در جاجرود آزار داده‌اند، دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستادند که ادعا کردند بی‌گناهند و قربانی توطئه زنانه شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۵۲۵۲

رسیدگی به این پرونده از اواخر آذر 94 به دنبال شکایت زن 34ساله‌ای به نام سپیده در دستور کار پلیس جاجرود قرار گرفت. این زن به پلیس گفت: «پدر شوهرم صاحب یک رستوران در جاجرود است که آن را از چند سال پیش به یک مرد و برادرزاده‌اش به نام‌های احمد و امیر اجاره داده است. من و همسرم در گرگان زندگی می‌کردیم و از دو ماه قبل که تصمیم گرفتیم برای زندگی به جاجرود بیاییم اثاثیه‌مان را با ماشین به رستوران پدر شوهرم ‌فرستادیم تا در فرصت مناسب به جاجرود بیاییم و وسایل خانه را از آنها بگیریم و به خانه جدیدمان منتقل کنیم.»

این زن ادامه داد: «همه وسایل را از رستوران به خانه جدیدمان برده بودیم و مقداری لوازم تزئینی در رستوران باقی مانده بود. من صبح و در حالی که همسرم سرکار بود به رستوران رفتم تا وسایل را از احمد و امیر تحویل بگیرم. رستوران خلوت بود و آنها از من خواستند تا خودم به طبقه بالای رستوران بروم و وسایل را بردارم، اما به محض این‌که به طبقه بالا رفتم احمد و امیر هم به آنجا آمدند و مرا آزار دادند.»

به دنبال اظهارات این زن ردیابی از احمد 31 ساله و امیر 21ساله در دستور کار پلیس قرار گرفت و آنها در رستوران بازداشت شدند، اما خود را بی‌گناه خواندند و ادعا کردند قربانی توطئه زنانه شده‌اند.

در حالی که احمد و امیر با قرار وثیقه سنگین آزاد شده بودند، دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست حسین اصغرزاده و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه زن جوان در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: «من، احمد و امیر را مانند برادرهایم می‌دانستم. به همین دلیل به آنها اعتماد داشتم، اما وقتی به طبقه بالای رستوران رفتم از دیدن آنها شوکه شدم. آنها بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار دادند. آنها حتی می‌خواستند مرا خفه کنند که از ترس سکوت کردم.» این زن ادامه داد: «مدتی پیش خواهرشوهرم ماشین امیر را قرض گرفته بود و به او پس نمی‌داد، به همین دلیل امیر و احمد و خانواده شوهرم با هم اختلاف داشتند و پرونده‌ای نیز در این زمینه در دادسرا در جریان بود. احمد و امیر هر بار مرا می‌دیدند پشت سر خواهر شوهرم حرف‌های نامربوط می‌زدند، اما به آنها گفته بودم این ماجرا ارتباطی به‌ من ندارد. گمان می‌کنم آنها برای انتقام از خانواده همسرم و ترساندن آنها برای پس دادن ماشین دست به این جنایت کثیف زده‌اند.»

سپس احمد پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: «هیچ وقت این زن به تنهایی به رستوران ما نیامده است. چون پرونده خواهر شوهرش در جریان است و امیر از او شکایت کرده بود، حاضر به اعلام رضایت نشده است. او برای نجات خواهرشوهرش ماجرای آزار و اذیت را مطرح کرده است تا ما را به دردسر بیندازد و در عوض امیر از ترس آبروریزی اعلام رضایت کند.» وقتی نوبت دفاع به امیر رسید حرف‌های عمویش را تایید کرد و گفت: «این زن می‌خواهد با دروغگویی‌هایش ما را به دردسر بیندازد. ماجرای آزار این زن دروغ است.» در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا پس از تکمیل تحقیقات و استعلام نظر پزشکی قانونی رای صادر کند.

امیرعلی حقیقت‌طلب

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها