پدر و مادر یونس، زمانی که پسر دوساله خود را پس از عمل ختنه به خانه می‌بردند نمی‌دانستند دقایق آخر زندگی پسرشان است. با مرگ این کودک تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی برای بررسی قصور احتمالی آغاز شده است.
کد خبر: ۹۰۵۲۱۷
مرگ مرموز کودک 2 ساله پس از «ختنه»

به گزارش جام‌جم ، ساعت 12 و 38 دقیقه پنجشنبه بیست و سوم اردیبهشت امسال پسر دو ساله‌ای به نام یونس قائمی توسط خانواده‌اش برای انجام ختنه به یکی از بیمارستان ‌های شهر یزد منتقل شد. او ساعتی بعد تحت عمل جراحی با بی‌حسی موضعی قرار گرفت. 20دقیقه بعد از عمل، خانواده‌اش او را به خانه‌شان بردند. یک ساعت پس از ترک بیمارستان، حال یونس بد شد و او را دوباره به بیمارستان رساندند اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی‌نتیجه بود و او تسلیم مرگ شد .

روابط‌عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی یزد در این باره اعلام کرده است: موضوع کودکی که بعد از عمل جراحی ختنه فوت شده، صحیح است. این کودک بعد از حدود یک ساعت در حالی که علایم حیاتی نداشته، دوباره به اورژانس بیمارستان منتقل شد که با توجه به تلاش تیم احیا، کودک فوت کرد. با توجه به مشخص نبودن اتفاقاتی که در یک ساعت حضور بیمار در خانه‌اش افتاده و مشکوک بودن موضوع، نمونه‌های لازم گرفته و به پزشکی قانونی ارسال شده تا علت دقیق مرگ او مشخص شود .

بنابراین مقصر این حادثه باید مشخص شود و در مقابل قانون پاسخگو باشد. بعد از مشخص شدن نتایج تحقیقات توسط مراکز ذی‌صلاح، در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد .

خبرنگار ما در تلاش برای گفت‌وگو با مسئولان بیمارستان مربوطه بود اما هیچ کدام از آنها حاضر به گفت‌وگو و ارائه اطلاعات درباره مرگ مشکوک این کودک نشدند.

مرگ این کودک یزدی به فاصله چند روز پس از به کما رفتن دختر شش‌ ساله گرگانی به نام الینا فروتن به خاطر عمل لوزه، رخ داده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سامان
-
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
۰
۰
پزشكها مقصر نیستند این داروهای غیر استاندارد كه باعث این اتفاقها میشه داروهای بی حسی و بی هوشی ارزان قیمت چینی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها