سارقی که مسلحانه به مغازه طلافروشی دستبرد زده بود، پس از دستگیری اعتراف کرد از سوی صاحب طلافروشی برای سرقت اجیر شده بود.
کد خبر: ۹۰۵۰۷۹

رسیدگی به این پرونده هفتم بهمن سال گذشته همزمان با تماس مرد طلافروشی با پلیس و اعلام سرقت مسلحانه مغازه‌اش در پاساژ جوادالائمه آغاز شد. با حضور کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در محل سرقت در خیابان پاسداران، صاحب طلافروشی مدعی شد صبح وقتی در مغازه‌ام را باز کردم، جوانی حدودا30 ساله که ماسک آلودگی هوا به صورت زده بود، وارد مغازه شد و ادعا کرد می‌خواهد سکه بخرد. چند لحظه بعد او با تهدید اسلحه از من خواست گاوصندوق را باز کنم. من که ترسیده بودم، در گاوصندوق را باز کردم و مرد سارق نیز پس از بستن دست و پایم، با خونسردی محتویات گاوصندوق را همراه 5/1 کیلوگرم طلا داخل دو ساک ریخت و با خودش برد.

من چند دقیقه بعد از سرقت با کمک اهالی دست و پایم را باز کرده و موضوع را به پلیس اطلاع دادم. با ثبت این سرقت تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت مسلحانه تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند تا این که سارق مغازه طلافروشی دو‌روز پیش شناسایی و دستگیر شد.

روز یکشنبه با انتقال متهم به دادسرای ویژه سرقت او در شعبه اول بازپرسی دادسرا گفت، دوست صاحب مغازه است و به خواست او سناریوی سرقت را اجرا کرده تا صاحب مغازه طلافروشی بتواند از بیمه خسارت دریافت کند. در حال حاضر تحقیقات از این سارق ادامه دارد. ضمن این که همدست دیگر متهم که در فروش طلاها با او همکاری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها