دل پر کی‌روش از علی کفاشیان بر سر یک ساختمان

مشکل کارلوس رئیس قبلی است؟

فدراسیون های فوتبال هلند، قطر، اوکراین، مقدونیه و کره جنوبی در پیام هایی جداگانه انتخاب مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۷
ارسال پیام‌های تبریک از 5 فدراسیون فوتبال به تاج

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون فوتبال، در نامه ارسالی از سوی مایکل ون پراگ – رئیس فدراسیون فوتبال هلند آمده است: انتخاب شما به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال ایران را صمیمانه تبریک می گویم و برایتان آرزوی موفقیت و خشنودی در مدیریت امور توسعه فوتبال کشورتان را دارم.

همچنین حامد بن خلیفه – رئیس فدراسیون فوتبال قطر نیز در نامه خود به تاج نوشت: آرزوی کسب بیشترین موفقیت‌ها را در پُست جدیدتان دارم و امیدوارم همکاری های دوجانبه و مثمرثمر بین فدراسیون‌هایمان ادامه داشته باشد.

اندری پاولکو – رئیس فدراسیون فوتبال اوکراین ضمن تبریک به مهدی تاج در نامه خود آورده است: برای شما و تیم ملی کشورتان آرزوی فتح قله‌های بیشتر در راستای توسعه پرطرفدارترین رشته ورزشی روی این سیاره خاکی را دارم. فدراسیون فوتبال اوکراین به شما و فدراسیون فوتبال ایران ارادت خاصی دارد.

ایلچو – رئیس فدراسیون فوتبال مقدونیه ضمن آرزوی موفقیت برای مهدی تاج در پُست ریاست فدراسیون فوتبال ایران، گفت: صمیمانه به علی کفاشیان و الهه عرب عامری به عنوان نفرات منتخب در پُست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ایران نیز تبریک می‌گویم. امیدوارم همکاری‌های دوجانبه‌مان همچنان ادامه پیدا کند.

مانگ گیو چونگ – رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی نیز در نامه ارسالی خود به مهدی تاج نوشت: با اعلام علیرضا اسدی – دبیرکل فدراسیون فوتبال متوجه شدیم که شما در مجمع انتخاباتی به عنوان ریاست این فدراسیون انتخاب شدید. بر همین اساس از طرف فدراسیون فوتبال کره جنوبی به شما و اعضای هیأت رئیسه منتخب صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی در ادامه نامه افزود: مطمئنم که تجربه مدیریت شما در سازمان لیگ فوتبال ایران و باشگاه سپاهان به روند رو به جلو توسعه فوتبال ایران کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: اجازه دهید که همکاری نزدیک ما بتواند کمک خوبی به فوتبال آسیا کند و امیدوارم روابط دوجانبه فدراسیون هایمان در سالهای پیش رو بیش از پیش محکمتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها