تخریب شیشه مغازه‌های محله جوادیه در حالت مستی

قدرت نمایی «سهیل سمور» پایان یافت

فروش شاه کش در بساط دستفروشی 17 شهریور

«آق نادر» دستگیر شد

فردی ملقب به «آق نادر» که در پوشش بساط دستفروشی اقدام به فروش سلاح جنگی می‌کرد، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۱
«آق نادر» دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین ، در پی دریافت اخبار و گزارش های مردمی مبنی بر اینکه فردی به هویت «آق نادر» اقدام به فروش سلاح جنگی در بساط دستفروشی خود می نماید؛پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه ماموران با انجام تحقیقات میدانی دریافتند پاتوق متهم از میدان امام حسین (ع) تا میدان فردوسی بوده و در این محدوده اقدام به فروش سلاح جنگی می نماید.

پس از چندین روز کار اطلاعاتی-پلیسی سوژه مورد نظر شناسایی و نامبرده در روزهای مختلف تحت مراقبت قرار گرفت تا اینکه در ساعت 18:00 تاریخ 13 اردیبهشت محل اختفاء وی در خیابان 17شهریور شناسایی و در بازرسی از بساط وی تعداد 3 قبضه سلاح جنگی کلت شاه کش کشف شد.

سرهنگ علیرضا لطفی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: سرانجام متهم که خود را «م.م» معرفی نموده بود دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها