مرد کشاورز زمانی که به سمت گراز شلیک می‌کرد، نمی‌دانست به دلیل تاریکی هوا مردی را با حیوان وحشی اشتباه گرفته است. او به اتهام قتل بازداشت شده است.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۵

به گزارش جام‌جم، 28 دقیقه بامداد شنبه مردی، پدر میانسالش را در حالی که غرق در خون بود به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان کردکوی آورد و از پرستاران برای نجات او کمک خواست. مسئولان بیمارستان با مشکوک شدن به ماجرای زخمی شدن این مرد، موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

ماموران با حضور در بیمارستان به تحقیق از پسر جوان پرداختند که وی در اظهاراتش به پلیس گفت: من و پدرم ساکن شهر گرگان هستیم. در حال پیاده‌روی از مسیر جنگل بودیم تا به خانه‌مان بازگردیم. با نزدیک شدن به روستایی در اطراف شهرستان کردکوی تصمیم گرفتیم از این روستا عبور کنیم تا زودتر به مسیر اصلی برسیم . وی اضافه کرد: در ادامه وارد مزرعه‌ای شدیم که ناگهان صدای فریاد مرد غریبه‌ای را شنیدیم. آن مرد که بخوبی چهره‌اش را ندیدیم، با سلاح شکاری به سمت ما شلیک کرد و متواری شد. بر اثر شلیک او، پدرم زخمی شد و نتوانستم در تاریکی شب سد راه مرد مهاجم شوم. پدرم را به سختی به بیمارستان رساندم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و در حالی که ماموران در جست‌وجوی ضارب بودند، مرد زخمی به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شد. با مرگ مرد میانسال روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد .

در ادامه تحقیقات پلیسی مالک اصلی مزرعه شناسایی و برای تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان کردکوی استان گلستان فراخوانده شد. این مرد در بازجویی پلیسی گفت که مزرعه‌اش را مدتی به مردی اجاره داده و از ماجرایی که منجر به مرگ مرد میانسال شده، اطلاعی ندارد. با جمع‌بندی این اطلاعات، مردی که مزرعه را اجاره کرده بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد .

سرهنگ محمد علی‌فر، فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در این باره گفت: با انتقال این مرد به پلیس آگاهی، او در بازجویی گفت چند بار گراز و حیوان‌های وحشی به مزرعه‌اش حمله کرده بود و به همین دلیل، برای از بین‌بردن حیوانات سلاح شکاری خریده بود. نیمه‌شب حادثه نیز به گمان این که دوباره حیوانی وحشی یا گراز به مزرعه‌اش حمله کرده‌اند، به سمت آن شلیک کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها