شنیده می‌شود سوشا مکانی به احتمال زیاد فصل آینده از لیگ برتر بیرون می‌ماند. باشگاه پرسپولیس این بازیکن را نمی‌خواهد و گویا باشگاهی هم سراغ این بازیکن نخواهد رفت. به همین دلیل احتمالا او مجبور است فصل بعد بیرون بماند. البته مکانی به دوستان نزدیک خود گفته اگر حسین فرکی سرمربی یک تیم لیگ برتری شود، پیش او می‌رود تا زیر نظر این مربی کار کند.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۳

شنیده می‌شود سپاهانی‌ها بلافاصله پس از قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر، سراغ عبدالله ویسی، سرمربی این تیم رفته‌اند تا او را جذب کنند. گویا رقم ویسی حالا بالاتر رفته و البته سپاهانی‌ها هم برای پرداخت این رقم مشکلی ندارند.

شنیده می‌شود دو بازیکن سابق تیم ملی که استقلالی هستند، قبل از بازی استقلال خوزستان و ذوب‌آهن با ویسی تماس گرفتند و برای این مربی آرزوی موفقیت کردند. او هم گفت که ان‌شاءلله جام مال آنهاست نه پرسپولیسی‌ها.

شنیده می‌شود باشگاه راه‌آهن قصد دارد به دلیل اشتباه فاحشی که کرمانشاهی در بازی با پرسپولیس داشت، از این داور شکایت کند. کرمانشاهی به اشتباه برای قرمزها پنالتی گرفت و باعث شد روند بازی به نفع این تیم شود.

شنیده می‌شود مهدی رحمتی بین دو نیمه بازی استقلال و صبا بشدت به مدافعان این تیم اعتراض کرده که چرا روی گل حریف اشتباه مهلکی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها