ترابی، رضایی، تبریزی و... در تیررس سرخ‌ها

مذاکرات پنهانی برانکو و پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس، قهرمان نشدن تیمش را حاصل فراز و نشیب‌ها و اتفاقات طی فصل دانست، اما با این حال به گفته خودش احساس قهرمانی دارد و این احساس را از حمایت هواداران گرفته است!
کد خبر: ۹۰۴۷۵۷

برانکو ایوانکوویچ ساعاتی پس از پایان دراماتیک لیگ پانزدهم و قهرمان نشدن تیمش در نشستی خبری حضور یافت و از جدیت خود برای پیگیری برنامه‌هایش در پرسپولیس خبر داد و گفت:عملکرد خوبی داشتیم، اما قهرمانی را با استقلال خوزستان تقسیم کردیم آن هم به خاطر تفاضل گل! قهرمان نشدیم اما احساس قهرمانی داریم و این حس را هواداران پرشور و با غیرتمان به ما دادند که در کل فصل سنگ تمام گذاشتند.

به اذعان بیشتر کارشناسان و ناظران، عامل اصلی قهرمان نشدن این تیم، ضعف خط دفاعی و دروازه این تیم بود . برانکو در این خصوص توضیح داد: طبیعی است تیمی که می‌خواهد قهرمان شود همه خطوط آن باید با کیفیت باشد. واقعیت این است که ما گل‌های زیادی خوردیم، البته نمی‌خواهم به فرد خاصی اشاره کنم. به هر حال خط دفاع وظیفه دارد به تیم کمک کند، اما یکی از دلایلی که ما قهرمان نشدیم، این است که گل‌های زیادی خوردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره سوشا مکانی هم این‌گونه اظهار نظر کرد: در هر تیمی دروازه‌بان‌ها بازیکنان مهم و تأثیرگذاری محسوب می‌شوند و همین الان تیم‌های بزرگ دنیا دنبال بهترین دروازه‌بان‌ها هستند، ما واقعاً در پست دروازه‌بانی مشکل داشتیم. سوشا مکانی دروازه‌بان بزرگی است وشاید در طول فصل سوشا روی سه چهار گل مقصر بود که یکی از آنها بازی با ذوب‌آهن در تهران بود یا این‌که در بازی با نفت می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد، البته نمی‌خواهم در این باره زیاد صحبت کنم، اما هر پستی نیاز به آنالیز دارد و بعد از آن تصمیم نهایی را در این خصوص بگیریم.

پرسپولیس تقویت می شود؟ برانکو در پاسخ به این سوال با بیان این‌که هنوز هیچ فهرستی در این خصوص تهیه نکرده است افزود: قطعا به دنبال تقویت تیم خواهیم بود. طبیعی است که برای جنگیدن در سه جبهه باید تیم تقویت‌شده‌ای داشته باشیم تا بتوانیم طبق شایستگی‌مان نتیجه بگیریم، وقتی می‌خواهیم کیفیت تیم بالا برود باید بین بازیکنان هم رقابت باشد که این رقابت خودش کیفیت بازیکنان را مضاعف می‌کند، اما باید اول بازیکن بیاوریم بعد ببینیم چه کسی برود، نه این‌که الان چند بازیکن را رد کنیم و بعد دنبال بازیکن برویم.

او از آغاز تمرینات این تیم برای فصل آینده از 22 خرداد خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها